Avatar billede Haiti Nybegynder
07. juni 2011 - 10:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skrifts størelse.

Hvordan får jeg min skriftsstørelse,med at holde op med at skifte selv når jeg skifter linie. Den springer fra 11 til 12,uden at jeg beder den om det. Jeg kører Windows 7,og min e-mail er Microsoft/Outlook

Med venlig hilsen Bent
                  Esbjerg
Avatar billede pstidsen Novice
07. juni 2011 - 11:14 #1
Som medlem i 4 måneder burde du vide at dette er den FORKERTE kategori.. Du har lagt den i NON-IT...
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Her kan alle ikke IT relaterede emner diskuteres.
Nej det gør eij.....

Luk ved selv at lukke svar og acceptere (www.eksperten.dk/faq#faq-3) og opret et identisk her: http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/E-mail/Outlook/, hvis det er ikke Express du har, så skal det ligge her: http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/E-mail/Outlook-Express/

Sorry mit som er mærkeligt, men det er E... der er lort...
Avatar billede Haiti Nybegynder
22. juni 2011 - 11:21 #2
Det er et meget svørt spørgsmål. Ring til Statsministeren