Avatar billede BenjaminLaustsen Nybegynder
06. juni 2011 - 22:34 Der er 12 kommentarer

PC til TV hdmi

Jeg har lige købt et nyt tv

Samsung 32" LED-TV UE32D5005

Nu vil jeg gerne tilslutte min PC

Acer Aspire M3300 AMD Athlon II X4 635 processor 2.90 GHz

via et hdmi stik. Problemet er bare når det er tilsluttet sker der ingen ting. (Har skiftet til hdmi på tv'et og valgt den rigtige indgang)
Avatar billede a62681 Nybegynder
06. juni 2011 - 22:45 #1
Har du fortalt din pc at den skal sende signal til hdmi? Tryk windowstast + x og vælg "Tilslut skærm"
06. juni 2011 - 22:59 #2
Velkommen til E. ...

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

----

WIN7 ->
[WindowsTasten]  [P]
Avatar billede BenjaminLaustsen Nybegynder
06. juni 2011 - 23:11 #3
Jep har jeg gjort. Men kan min hdmi udgang for pc'en være for gammel?
07. juni 2011 - 06:10 #4
Men er der nogen reaktion på skærmen med nævnte
[WindowsTasten]  [P]
???

Forventer at du har 'styr' på grafikkort driver ?
Avatar billede BenjaminLaustsen Nybegynder
07. juni 2011 - 09:57 #5
Igen reaktion med windowstast p
Computeren består af:
8 gb dr3 ram
en quad 2,9 GHz
NVIDIA GeForce GT 330
2 gb dedikeret

http://www.nvidia.com/object/product_geforce_gt_330_us.html
Avatar billede BenjaminLaustsen Nybegynder
07. juni 2011 - 10:00 #6
Altså selvfølgelig kommer valgmulighederne frem med udvid og alt det der, men der er ingen reaktion når man vælger noget af det.
Avatar billede bobo_henriksen Nybegynder
07. juni 2011 - 11:17 #7
det kan være du har sat opløsningen for lav eller for høj så dit tv ikke kan lave billed

prøv eventuel at sætte din tv skærm som standart skærm for pc'en
Avatar billede bobo_henriksen Nybegynder
07. juni 2011 - 11:23 #8
har du pc'en kørene når du sætter dit hdmi stik i ? nogle pc'er skal starte op med den i

og som #4 sagde du har vel styr på dine nvidia drivere eller er det dit probem

http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk

sæt dine grafik kort specs in hent og installer det genstart din pc efter så skulle det virke
Avatar billede BenjaminLaustsen Nybegynder
07. juni 2011 - 12:41 #9
Har tjekket med driveren og det var ikke den der gjorde udfaldet.
Men på fjernsynsskærmen står når man skifter til hdmi porten at:
Kontroller tilsluttede enheds strøm og dens kabeltilslutning, eller kontroller kildevalg.
07. juni 2011 - 14:50 #10
Siger/skriver den det samme UDEN kabel isat ?

Evt. ændre opløsningen til noget mindre ? Til at begynde med ?
Avatar billede BenjaminLaustsen Nybegynder
07. juni 2011 - 16:32 #11
Når jeg ikke har det tilsluttet står der, at der ingen enhed tilsluttet... Har også prøvet at ændre opløsningen til minimum og den vil stadig ikke. Fjernsynet kan også klare 1080p ved brug af hdmi.
Avatar billede BenjaminLaustsen Nybegynder
07. juni 2011 - 16:35 #12
Fejl højest understøttede PC-opløsning     1920 x 1080