Avatar billede mnc Nybegynder
06. juni 2011 - 14:39 Der er 2 kommentarer

point fortsat ude efter slettet spørgsmål

Hey,

Jeg har for nyligt været hurtig på tasterne, og oprettet et spørgsmål som ikke var stuerent, og har naturligvis fået det slettet.
"Dette spørgsmål er blevet fjernet af en CoAdmin."

Nu synes jeg så at have point ude, selvom spørgsmålet jo er fjernet (det ligger nok og er usynligt for almindelige brugere), og jeg kan ikke slippe af med det.
For nyligt fik jeg tilmed en mail om at der ikke var sket noget i mit topic i lidt tid.

Jeg kunne selvfølgelig bare fjerne overvågning (går jeg ud fra), men det ville jo være bedre hvis andre brugere ikke støder på lignende i fremtiden.
I har sikkert en kilometer lang to-do list, hvor dette kan finde sig en plads i køen. :)

That's all.
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. juni 2011 - 15:19 #1
Betragt det som pletten på din straffeattest. lol
06. juni 2011 - 16:09 #2
...fik jeg tilmed en mail om at der ikke var sket noget i mit topic i lidt tid... - og det vil komme med 2 ugers mellemrum det næste ~½ år ...