Avatar billede kimor Nybegynder
05. juni 2011 - 21:06 Der er 5 kommentarer

Billig stationær til mindre spil

Hej Eksperter.

Jeg er, på vegne af min nevø, ude efter en forholdsvis billig stationær pc. Han har sagt at den gerne skulle kunne køre spil såsom counter-strike, Battlefield og Team Forces. Mit budget ligger under 3000 kr., så det er ikke det helt vilde jeg kan få - det ved jeg godt. Ikke desto mindre har jeg haft kig på lidt forskellige.

Hvad siger i til denne:

http://www.dustinhome.dk/pd_5010587116.aspx?intcmp=aredir

Altså kan se at den har 2,9 gHz processer, 4 gb ram og 320 gb harddisk. Så har den et grafikkort som hedder ATI radeon 3000. Kender det ikke, men tror i det vil kunne opfylde ovenstående? Eller har i eventuelt andre bud?

På forhånd tak!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2011 - 21:30 #1
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4416808

199 over budget - kan det gå?

Den maskine du selv har fundet har kun onboard grafik, og ikke et særligt godt et af slagsen...
Avatar billede kimor Nybegynder
05. juni 2011 - 21:36 #2
Tak for svar John!
D
en ser rigtig fin ud den der. Men bare lige for at være besværlig. Tror du, at man kan finde en lidt billigere evt?

og forresten. kan onboard grafik ikke trække ovennævnte spil?
Avatar billede kimtheman Novice
05. juni 2011 - 21:43 #3
billigere kan ikke gøres. Og onboard kan ikke klare det.

Havde endda valgt at bruge lidt mere og fået lidt bedre.

F.eks. denne
http://topdata.dk/product.asp?product=7013
Avatar billede kimor Nybegynder
05. juni 2011 - 22:16 #4
Ok. Er lidt træt af, at der ikke findes noget billigere, men sådan er det nok!!
Avatar billede kimtheman Novice
05. juni 2011 - 22:44 #5
Ja du får ikke noget Pc til under 3000kr du kan spille de spil på.
Du må op med læderet.