Avatar billede Janni Praktikant
05. juni 2011 - 18:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hotmail spammer --> hvor meget må jeg "tage med" til en ny email??

Hej alle

Min email-adresse hos Hotmail har nu over flere gange sendt masser af spam ud, på trods af, at jeg har skiftet kode nogle gange efter dette. Senest er kontoen også blevet lukket ned to gange, fordi de formoder, en fremmed bruger min konto. Så irriterende (kunne jeg mon havde gjort noget for at undgå det??) - men bliver nødt til at tage konsekvensen og lukke mailadressen!

Jeg har oprettet en gmail hos Google, og den skriver, at den nemt kan importere mailadresser fra evt. tidligere mailadresser. Men er der nogle, der ved, om dette kan "videreføre" nogle af de problemer, som jeg har nu, og om jeg derfor bør skrive dem ind selv?

Mvh. Janni
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2011 - 19:57 #1
Ikke når det blot er mailadresser.
Men hold dig fra at overføre div. emails da det er muligt du her har en bot der holder øje med dig.
Avatar billede Janni Praktikant
06. juni 2011 - 16:05 #2
Tusind tak - så prøver jeg! Ved du også, om jeg kunne havde gjort noget, der kunne have forhindret det? Det kan vel for så vidt også ske ved den nye mailadresse, så kan jeg tage yderligere forholdsregler, gør jeg det gerne....

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på, at jeg ikke benytter "pointsystemet" herinde (selvom jeg værdsætter hjælpen!) - vil du evt. skrive som et svar, jeg kan acceptere?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2011 - 20:11 #3
Det bedste du kan gøre er at sikre dig med at password med store og små bogstaver samt tal.

Lidt a la dit brugernavn herinde :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2011 - 20:11 #4
Svar :)