Avatar billede mariepigen Nybegynder
05. juni 2011 - 12:07 Der er 11 kommentarer

2/3 skærmbillede

Hej

Jeg har fået et meget irriterende problem. Når jeg starter min bærbar er der kun 2/3 af skærmbilledet der er der, 1/3 er en sort lodret bjælke ude til højre, skærmbilledet er ligesom ikke maksimeret.

Jeg har en ide om at det er kommet efter en opdatering til windows så jeg har prøbet at slå opdateringerne fra og har gendannet vista til en tidligere dato hvor skærmbilledet var normalt. Det holdt så i 6 dage, og i dag da jeg starter op har jeg samme problem

Jeg har taget et billede af skærmen men kan ikke lige hitte ud af hvordan jeg vedhæfter et?
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. juni 2011 - 12:51 #1
Åben dette link browse dig frem til billedet og op load det. nårdet er færdigt kopierer du den øverste url herind.
http://imageshack.us/
Avatar billede mariepigen Nybegynder
05. juni 2011 - 13:18 #2
skal jeg bare sætte linjen fra imageschak ind? Har lige prøvet i preview men der stod linket blot og intet billede?
05. juni 2011 - 13:22 #3
... det er rigtigt nok - der vil ikke blive vist noget 'billed' direkte her i "tråden" - men en LINK til et sted hvor billedet er ...
Avatar billede mariepigen Nybegynder
05. juni 2011 - 13:31 #4
Ok jeg prøver. Desværre er billedet ikke blevet så godt, men jeg kan (heldigvis) ikke tage et nyt da jeg har fået gendannet skærmen til fuld størrelse. Men gætter på det kun holder 5-6 dage igen
http://imageshack.us/photo/my-images/98/008wu.jpg/
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. juni 2011 - 14:28 #5
Ok hvis det sker igen så prøv at gå ind der hvor du kan vælge skærmopløsninger avancerede indstillinger og se om du kan ændre opdaterings freqenzen til en anden? jeg kan ikke rigtigt huske Vista jeg havde det kun en uge og så blev det skrottet.
Avatar billede pstidsen Novice
05. juni 2011 - 14:37 #6
PS: Brug www.gupl.dk til fil upload og deling.
Avatar billede mariepigen Nybegynder
05. juni 2011 - 14:37 #7
lige pt. kan jeg i hvert fald ikke ændre skærmopløsningen til en anden hertz i avancerede indstillinger. Den står på 60 hertz og der er ikke andre muligheder?

Og tak for hjælpen indtil videre :-)
Avatar billede mariepigen Nybegynder
05. juni 2011 - 14:38 #8
Avatar billede pstidsen Novice
05. juni 2011 - 14:41 #9
Det var nu mest bare til en anden gang (http://gratisupload.dk/billede/thumb/60889/full/)
Avatar billede mariepigen Nybegynder
05. juni 2011 - 14:46 #10
Okay men tak for link alligvel :)
Avatar billede mariepigen Nybegynder
05. juni 2011 - 14:51 #11
Problemet er også at jeg nu ikke kan få lov at oprette et nyt gendannelsestidspunkt til i dag hvor jeg har fået skærmen til at være normal. Samt at det gendannelsestidspunkt jeg havde lavet tidligere og brugt i dag nu ikke længere figurerer i systemgendannelse

Ih altså!