Avatar billede mort1 Ekspert
02. juni 2011 - 08:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Menu i Elements 9

Jeg har mistet MENUlinien i Elements 9 Organize, og belært af erfaringer vil jeg helst ikke geninstallere - nogen der ved, hvordan jeg får menuen tilbage?
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. juni 2011 - 09:25 #1
Prøv at se denne video det kunne være der var nogen hjælp?
http://www.photoradar.com/news/video/adobe-photoshop-elements-9-new-features-video
Og har du set under View om der ikke mangler et flueben?
Avatar billede mort1 Ekspert
04. juni 2011 - 17:03 #2
Ved et tilfælde opdagede jeg, at når jeg kører pilen over området, hvor menuen burde være, kan jeg, hvis jeg er heldig, ramme et punkt, hvor så der fremkommer en lille bitte svag rektangel, klikker jeg på den får jeg en lidt større rektangel frem, med menu-overskrifterne, de samme som ses i den oprindelige menu - og ved at pege på de enkelte menuer, File, Edit, Find osv får jeg undermenuerne frem. Det kan naturligvis bruges, men jeg vil jo hellere have den oprindelige menulinie tilbage, så hvis nogen har et bud.....
Avatar billede mort1 Ekspert
02. juli 2011 - 08:47 #3
Jeg har desværre ikke modtaget løsninger på mit problem, så geninstallation er løsningen