Avatar billede Jenspeterfrandsen Nybegynder
30. maj 2011 - 15:27 Der er 6 kommentarer

Mangler drivere til PB Istart 2003

Hej.
Jeg har fornyligt formateret min gamle Packard Bell Istart 2003, og mit problem er nu, at jeg ikke kan finde drivere til den - Packard bell har tilsyneladende fjernet drivere til denne fra deres hjemmeside (fandt dem derinde, sidste gang jeg formaterede den).
Er der nogen, der kan hjælpe med at finde frem til driverne?
På forhånd tak.

Mvh
Jens Peter
Avatar billede nygaard91 Nybegynder
30. maj 2011 - 15:34 #1
hehe... det var derfor jeg købte en mac...
Hvilke drivere er det du mangler? og hvilket OS køre du?
Avatar billede Jenspeterfrandsen Nybegynder
30. maj 2011 - 15:43 #2
Mangler nærmest alle.. :S Jeg har nærmest intet forstand på computere, så er nødt til at spørge, hvad OS er?
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2011 - 15:57 #3
det letteste er nok for dig at bruge slimdrivers - du skal lade dig registrere men findes driverne gør den det for dig ved at trykke ud for hver driver download og følge anvisningerne en efter en

den er gratis

http://www.driverupdate.net/

m.v.h
Avatar billede Jenspeterfrandsen Nybegynder
30. maj 2011 - 16:04 #4
Problemet er, at jeg ikke har driver til netværks kortet, så kan ikke komme på nettet med den - bruger pt min bærbare computer..
Avatar billede 220661 Ekspert
30. maj 2011 - 21:53 #6
Kender ikke lige denne side, og for at få driveren skal man downloade en downloadmanager. Har prøvet at finde noget på Producent hjemmeside men der er ingen hints:
http://www.driversforfree.com/omn_ofm_omd/packard-bell/istart/2003/drivers.aspx