Avatar billede ladze55 Nybegynder
30. maj 2011 - 13:49 Der er 3 kommentarer

Erfaringer med Canon digital IXUS 130 IS ?

Hej eksperter.
Jeg står og skal ud at rejse, hvorfor jeg vil købe mig et digitalkamera.
Det skal hverken være et spejlrefleks, eller andet fancy/dyre sager, men derimod et godt-til-prisen der tager fornuftige billeder.

Jeg har selv tænkt på følgende: Canon digital IXUS 130 IS, som jeg har set på tilbud til 1200,- inkl. taske og 2gb hukommelseskort.

Er der nogle der evt. selv har, -eller kender noget til dette kamera?
Jeg har søgt på nettet og det lader til at være udemærket til prisen, men kender I andre i dette prisleje, som er lige så gode, eller bedre?

Med venlig hilsen
Lasse Løber Jepsen
30. maj 2011 - 21:46 #1
Pssssst:
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ladze55 - Point ude: 780 ? du vil få mere FEEDBACK hvis du selv giver FEEDBACK på / lukker dine tidligere spørgsmål !!!
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

---

Så kan det være at der kommer lidt tips ...
Avatar billede ladze55 Nybegynder
31. maj 2011 - 10:50 #2
Arbejder på sagen nu larry
13. august 2011 - 22:15 #3
(Er du stadig igang ?)