Avatar billede kirkbye Nybegynder
29. maj 2011 - 21:33 Der er 1 løsning

Mit Wordpress tema vises ikke

Jeg har for godt en uge siden oprettet denne side i Wordpress http://2outdoor.dk/

Mit problem er nu, som i nok kan se, at temaet ikke vises og det ser ud som om at der ikke er noget style sheet eller noget på.

Problemet er opstået på et eller andet tidspunkt indenfor de sidste 24 timer uden jeg har ændret noget overhovedet. Det hjælper heller ikke at skifte tema, da problemet bare er det samme.

Når det nu er alle temaer, der ikke bliver vist korrekt, så er mit gæt, at det er Wordpress-filerne den er gal med, men efter at have re-installeret disse er problemet der stadig. Sjovt nok kan jeg godt se bloggen i preview uden problemer overhovedet.

Nogen der ved hvad problemet kan være eller har oplevet det samme?

På forhånd tak.
Avatar billede kirkbye Nybegynder
29. maj 2011 - 22:34 #1
Problemet er løst.