Avatar billede clausito Seniormester
27. maj 2011 - 18:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Et helt alm a5 takkekort - publisher 2007

Dumme spørgsmål eksisterer ikke, men men

Skal lave et takkekort i a5 størrelse, bare 2-sidet. En forside med et billede og en bagside med tekst. Ikke 4-sidet

Kan nok laves i word men hvordan gøres det i publisher
Avatar billede hcma Novice
27. maj 2011 - 18:56 #1
sidder bed publisher 2010 der gør man følgende:
åbn publisher - ny - flere størrelser - vælg A5
Avatar billede Counx Nybegynder
27. maj 2011 - 19:46 #2
Jeg vil mene at du bare skal smække noget A5 papir i printeren. Åbne publisher-> "jeg bruger version 2007" Opret tom side -> Vælg A5 stående eller liggende -> lav dit kort -> Print.
Håber det hjælper og fortsat god weekend. :)

//Counx
Avatar billede clausito Seniormester
27. maj 2011 - 20:01 #3
Har nu kun a4 papir, men kan vel lave 2 a5 på 1 a4
Avatar billede Counx Nybegynder
27. maj 2011 - 20:41 #4
Ja, det kan du sagtens, men hvis du skal printe på begge sider, så husk at vend papiret rigtig, ellers kan det godt kræve et par forsøg før det lykkedes. :p
Avatar billede clausito Seniormester
27. maj 2011 - 20:42 #5
Lidt weekend træt

Jeg har et stk a4 papir. På det kan jeg have 2 stk a5

Det jeg vil lave er et takkekort i a5 størrelse. En foride med et billede og en bagside med noget tekst. 2 stk på et a4 og med bagside

Der må være en skabelon 1 publisher 2007.
Avatar billede clausito Seniormester
27. maj 2011 - 21:08 #6
Har publisher ikke en skabelon. På A4 papir. 2 A5 på første side med foto. 2 A5 på side 2 med tekst. Print i et hug med duplex

Måske er det bare langsom tankegang fra min side

God weekend
Avatar billede Counx Nybegynder
29. maj 2011 - 13:02 #7
Det tror jeg godt man kan lave, ellers er det bare lidt opfindsomhed med en skabelon hvor den er del på midten og så tilpas det, til det du vil have. (:
Avatar billede jpheick Nybegynder
29. maj 2011 - 18:02 #8
jeg bruger tit publischer og benytter altid A5 - skrevet ud som a4
Vælg sideopsætning - hæfte liggende - hvis du ikke har en printer, som kan klare at printe på begge sider - vælger du bare udskriv som hæfte voila - så er det ok
Avatar billede clausito Seniormester
31. maj 2011 - 07:26 #9
Points jpheick - kan jeg få muligheden