Avatar billede Frantz44 Nybegynder
27. maj 2011 - 14:08 Der er 2 kommentarer

I W7: Error i IntelChipset.log - og konstant afvisning af 7 installationer !!?

Hej.
Jeg har fået en HP notebook med i3proc./W7.
Microsoft yder ikke support til OEM windows home premium, og HP har lukket deres supportside!!

1? IntelChipset.log melder flg:
        !!!    Error 0x6 Error writing for thread.

2? Hver gang notebook'en slukkes står der hver gang 7  installationer, som imidlertid ikke bliver installeret.

  Jeg har ikke fundet stedet, hvor man kan se hvilke installationer - som man kunne i XP.

3? Måske som følge af 1 har det også været umuligt at få en velllykket download/kortindlæsning på vores TomTom 3rd.One på notebook'en med W7, hvorimod, der stadig ingen problemer er på vores gl. XP computer, som lige har gendannet, downloaded og indlæst et nyt Nordeuropakort, så gps'en kunne virke igen.
Styresystemet på One 3rd er stadig XP ??
GPS har været formateret på W7.

Hjælp udbedes med stor tak, men helst ikke for superteknisk.
Mvh.
Frantz
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. maj 2011 - 14:56 #1
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Generelle spørgsmål f.eks. vedr. bedste valg af styresystem.

Du må nok hellere finde en anden kategori Hvor du stiller dit spørgsmål!!
Det er jo ikke en fejl på Eksperten det drejer sig om.
Prøv i stedet under styre systemer hvis det er der dit problem ligger.:-)
Avatar billede Frantz44 Nybegynder
14. august 2011 - 16:56 #2
Tak for dit svar - poko1 - og undskyld for min manglende afslutning på denne sag.
Det viste sig, at den store sikkerhedspakke til W7 ikke var blevet installeret. Efter at dette var gjort, synes problemerne at være løst.