Avatar billede renny Nybegynder
27. maj 2011 - 13:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Firmanavn

Hej

Vi er ved at starte firma, hvor vi importerer og sælger husstandsvindmøller og solpaneler til elproduktion.

Jeg ønsker at spændendne firmanavn som siger noget om energi /miljø og det skal være engelsk, da vi også skal være i sverige og norge

er der nogen der har et godt forslag :-)

200 point til bedste forslag :-)
Avatar billede tobrukDk Novice
27. maj 2011 - 13:52 #1
Hvad havde du selv tænkt dig?
Avatar billede Authiel Nybegynder
27. maj 2011 - 14:06 #2
Wind, Sun and Evergy

forkortelse til web, mail osv. : WSE.com
Avatar billede Authiel Nybegynder
27. maj 2011 - 14:07 #3
rettelse: Wind, Sun and Energy
27. maj 2011 - 16:20 #4
Husstandsvindmøller, solpaneler.  Saaledes at folk kan producere deres egen energi.  Hvad med navne som ´selfpower´ eller ´homepower´ eller ´MyPower´.  De der laver saadanne installationer vil nok hævde, at de gør det af af miljø hensyn, og det skal da også nok være sandt for nogen, men muligheden for at spare nogen penge og være uafhængig vil jeg gætte er en væsenlig motivator.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. maj 2011 - 17:15 #5
Ingen tvivl om det er en væsentlig faktor. Kan godt lide navnet "homepower" som er en fælles factor i dette spil.
Desværre bruges navnet jo i andre omtaler, og det kan måske blive et problem. Havde selv købt disse solpaneler, men har ikke lige de 150 kilo kr det kræver desværre.
27. maj 2011 - 20:49 #6
Eller MeLectricity.
Avatar billede renny Nybegynder
28. maj 2011 - 11:26 #7
Jeg kan godt lide homepower, så det vil jeg bruge

Takker
Avatar billede renny Nybegynder
28. maj 2011 - 12:24 #8
til 220661

Hvis det har din interesse, kan jeg da prøve at finde en bedre pris, vi skal jo tænke på at elpriser stiger meget de næste år.

send en mail på rpe@renny.dk hvis det har din interesse
Avatar billede larsrhk Nybegynder
28. maj 2011 - 14:10 #9
Hvad med:

locationenergy.com
ReplaceEnergy.com
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2011 - 07:38 #10
#8 Det vil jeg da lige tænke over. Det er sådan at der herover (Bornholm red.) lige nu er en kampangne hvor man får 25 % i tilskud til disse anlæg. Og det anlæg jeg har kigget på har 36 paneler der hver yder 200 watt.