Avatar billede rocky Nybegynder
27. maj 2011 - 08:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Registry scanner

Hej

Er der nogen af jer der kender til en program som kan scanne de registry filer som et specifikt program benytter sig af?

Vi har på arbejdet et velfungerende stykke ældgammel software som er kørende på 2 nye Windows 7 pc'er. Desværre så er installationsfilerne væk. Jeg har forsøgt at kopiere programfilerne direkte og søgt på diverse registry keys, men programmet fejler og fortæller mig at den mangler nogle registry nøgler.

Findes der et program som kan scanne hvilke registry keys et kørende program benytter sig af?

Tak på forhånd.

/Rocky
Avatar billede 220661 Ekspert
27. maj 2011 - 09:03 #1
Hvad er det for et program du henviser til?
Er det en aktiveringskode/serial du mangler?
Har programmerne virket for ikke så lang tid siden skulle problemet så ikke kunne løses med systemgendannelse til før problem opstod?
Avatar billede rocky Nybegynder
27. maj 2011 - 16:30 #2
Programmet hedder RSA/ACE administration module 5.1 og bruges til at håndtere vores tokens. og nej der er ingen serials.

Problemet er at vores leverandør til programmet ikke længere eksistere, programmet er vel 5-6 år gammelt.

Det fungerer i dag på 2 windows 7 pc'er, men jeg er ikke interesseret i at gendanne de resterende, da de netop er blevet opgraderet fra XP til Windows 7.

Jeg kunne godt tænke mig et program som kan scanne de registry keys et program bruger. Lidt ligesom Wireshark som scanner de porte et program benytter.

Ved I om det findes?
Avatar billede rocky Nybegynder
11. juli 2011 - 11:48 #3
ingen løsning fundet
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juli 2011 - 16:26 #4
Du kunne prøve denne (hvis det ikke er for sent):
http://www.softpedia.com/dyn-postdownload.php?p=99034&t=4&i=1