Avatar billede jaw Nybegynder
26. maj 2011 - 14:21 Der er 1 løsning

Outlook 2010 og html-mails

Hej Outlook-Eksperter,

Jeg har lavet et PHP-script, der udsender mails i bl.a. html format. I min webmail og i Mac Mail vises det hele korrekt, men i Outlook 2010 der kikser det.

Hvis jeg i Outlook vælger "vis kilde" kan jeg se, at Outlook rundt omkring har fjernet tegn og bogstaver. Bl.a. bliver style="font til style=ont (ikke godt!) og src="cid: bliver til src=id (heller ikke godt!).

Hvor ligger problemet? I udsendelsen eller i Outlooks tolkning?

Mange tak!
Avatar billede jaw Nybegynder
26. maj 2011 - 18:07 #1
Endelig fandt jeg fejlen!

Havde fået sat Content-Transfer-Encoding: quoted-printable ind, og det gik åbenbart ikke...