Avatar billede fireworld Nybegynder
31. juli 2001 - 23:11 Der er 6 kommentarer

ISS / APACHE

Hej ville hører om det er muligt at lave en webserver der både kører med ISS og Apache...

altså

ISS til ftpen og ASP
apache til PHP\'en

Avatar billede dalbjerg Nybegynder
31. juli 2001 - 23:14 #1
ja, men iis er langt fra sikker.. Brug et andet ftp program.. Ala warftpd.. Vist heller ikke 100% sikker, men det er i hvertfald bedre end iis, der mange prøve at finde fejl i iis...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
31. juli 2001 - 23:15 #2
Du vælger bare stop, ud for webserver så er den webserveren stoppet...
Avatar billede fireworld Nybegynder
31. juli 2001 - 23:16 #3
Ja så er min ISS webserver stoppet... men så har jeg intet til at understøtte ASP???

kan jeg installere det i min apache?
Avatar billede repsac Nybegynder
31. juli 2001 - 23:31 #4
Yepper ... det kan lade sig gøre, men jeg har aldrig prøvet ...
Avatar billede afh Nybegynder
01. august 2001 - 10:26 #5
Prøv at checke her for mere info om Apache:ASP
(har heller aldrig selv prøvet det, men det kunne da være man skulle kigge en ekstra gang :)

http://www.nodeworks.com/asp/
Avatar billede burningice Nybegynder
01. august 2001 - 16:19 #6
fireworld>> nej, at køre to webservere på en computer bliver noget møg. Du kan godt bruge IIS\'en kun til ftp, men det er så det.

Jeg vil anbefale dig enten at fjerne apache, og installere php på iis\'en eller skifte til linux/apache og så droppe ASP.