Avatar billede KlausJorgensen Nybegynder
25. maj 2011 - 13:29 Der er 9 kommentarer

Hjælp til titel på ukendt sang.

Hej. Jeg har de sidste 3-4 måneder ledt efter navnet på denne sang: http://soundcloud.com/klaussss/whats-the-name-of-the-song-and
Jeg har indtil videre ikke haft held med det, og derfor ser jeg dette, som sidste løsning. Jeg håber i vil hjælpe og på forhånd tak.
Avatar billede RasmusPM Nybegynder
25. maj 2011 - 13:56 #1
Har lige prøvet at køre den igennem TrackID på min Xperia, men uden resultat :(
Avatar billede 220661 Ekspert
25. maj 2011 - 14:13 #2
kan ikke få den til at spille med min firefox 4??
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2011 - 14:41 #3
Kan heller ikke lure hvilken der er tale om...

220661> Virker fint i FF4 her.
Avatar billede repox Seniormester
25. maj 2011 - 15:07 #4
Det er Genesis med Horizons - http://www.youtube.com/watch?v=WdYUGlYv5gg - den er lavet i adskillige coverudgaver og den du linker til får mig til at tænke på Steve Hacketts udgave: http://www.youtube.com/watch?v=UmU5x42pCEI
Avatar billede AmandaR Nybegynder
25. maj 2011 - 15:09 #5
Hvor har du hørt melodien? Og er der nogen, der synger?
Jeg tror, jeg har hørt noget lignende, men jeg ved ikke hvor, jeg hørte den :-)

Jeg prøvede at finde resultater gennem SoundHound, men intet kom frem. :-)
Avatar billede KlausJorgensen Nybegynder
25. maj 2011 - 15:45 #6
Har også selv forsøgt med Track ID, men med 25 forskellige resultater, og ingen af dem matcher.

Repox: De minder godt nok utroligt meget om hinanden, men jeg syntes dog ikke at det er den. Har hørt et par piano covers af Horizons nu her, men det lyder slet ikke som den jeg linker til.

Amanda: jeg har hørt den i Paradise Hotel, og det er også der jeg har klippet lyden ud fra. Jeg har ikke hørt mere end de 12 sekunder som jeg har linket til, men umildbart vil jeg ikke tro at der er sang med i.

Har også forsøgt mig med Tunatic, men det virkede heller ikke.

Jeg takker mange gange for at i gør et forsøg :)
Avatar billede repox Seniormester
25. maj 2011 - 16:02 #7
Skriv til TV3 - de vil helt sikkert gerne hjælpe, jeg har selv gjort det nogle gange. Du kan nemlig godt risikere at de selv har lavet et kort cover til formålet. I så fald er det ikke et nummer du kommer tættere på end du er i forvejen.
Avatar billede KlausJorgensen Nybegynder
25. maj 2011 - 16:12 #8
Det har jeg gjort nu. Men tror du ikke det er Mastiff, dem der producere det, som jeg skal kontakte ?
troede egentlig ikke at de hjalp med sådan noget, da de nok får bunker af mails i løbet af en dag.
Avatar billede repox Seniormester
26. maj 2011 - 01:22 #9
TV3 vil sandsynligvis fortælle dig om det er Mastiff du skal tage kontakt til eller om de selv har mulighed for at hjælpe dig.

Du er jo en kunde, så de bliver nød til at tage din henvendelse op.