Avatar billede brazzzz Nybegynder
24. maj 2011 - 22:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny hjemmeside i Angola

God aften

Er der nogen herinde som tilbyder standardlosning (99.99% fejlfri) paa et bilmarked site lidt ala' bilzonen.dk eller bilbasen.dk. (Det kunne ogsaa vaere med udgangspunkt i datingsite eller lign. som kunne tilrettes?)

Hjemmesiden er til det angolanske bilmarked og skal ikke nodvendigvis have alle funktioner som de to ovennaevnte sites. Bla. skal betalingsdelen ikke indgaa, idet transauktioner hernede kun kan ske via fysisk bankoverfoersel.

Krav til siden:

- Bruger kan oprette profil, men skal aktiveres af adm.
- smarty HTML
- Enkelt og driftsikkert system
- CMS styring
- Auto mails til alle funktioner
- Hurtig hjemmeside

Jeg haaber at faa gode bud paa ovenennaevnte. Venligst kontakt mig saafremt yderligere oplysninger onskes.

God aften herfra.

Kenneth Hogrefe
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 23:05 #1
Jeg fik stjålet min bil her i sidste måned?
Avatar billede jps6kb Novice
25. maj 2011 - 14:36 #2
Hej Kenneth,

Der er flere forskellige måder at gribe sådan en opgave an på. Hvad er budgettet på opgaven?

Med venlig hilsen
Kim Bang
Avatar billede brazzzz Nybegynder
25. maj 2011 - 19:09 #3
Hej Kim

Budgettet er ikke stort og jeg ved at en saadan side er temmelig kompleks, ikke en den bedste kombi.

Mit budget er omkring 30-40.000,-
Avatar billede jps6kb Novice
25. maj 2011 - 19:13 #4
Send mig lige en mail på kim@b-web.dk og forklar lidt mere om, hvad det er du ønsker dig - så kan det være jeg kan finde en løsning til dig. :)

Med venlig hilsen
Kim Bang
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
26. maj 2011 - 15:30 #5
Hello Keneth ,
  I am a software / web programmer .I have long experience in (PHP, mySQL, CSS, HTML,AJAX, JAVASCRIPT, JQUERY,Drupal,Joomla,Magento, Oscommerce,Zencart,oscommerce ,facebook api,fbml,Wordpress,ExtJs,fbml,Seo etc)....
  I have an IT company here in copenhagen.
I really would like to discuss with you for more details concerning this project . Pls write to me to :info@apexen.com .
regards ,
Mustapha
Avatar billede rasmus1999 Nybegynder
26. maj 2011 - 16:35 #6
Hej Kenneth,

det kan nemt gøres for det halve af dit budget, især hvis du bruger opensource værktøjer som fundament og så bare betaler nogen for at lave tilretningerne.. Så opnår du både høj brugervenlighed, stabilitet og lave omkostninger ;)

Mvh,
Rasmus