Avatar billede Anvodk Nybegynder
24. maj 2011 - 21:36 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Feedback på Anvo.dk

Hej Eksperter!

Jeg kunne godt tænke mig noget feedback på min webside hvorfra jeg sælger billige hjemmesider til private og virksomheder.

Kritikken ville gøre mest gavn hvis den var 100% ærlig med både ris og ros!

Håber i har lyst til at hjælpe mig!

http://anvo.dk

Mvh. Andreas Voss
Avatar billede TIversen Novice
24. maj 2011 - 21:44 #1
Rigtig lækkert design! Og også meget brugervenligt

Det eneste jeg har på det er at du skriver "vi"...Er i flere om det?...af Hjemmesiden står det lidt som om det kun er dig der står for det...

Måske skulle du bare droppe "vi" og derved gøre det lidt mere personligt...

ps. Ved godt at "vi" får det til at lyder mere prof, men tænk over det ;)
Avatar billede TIversen Novice
24. maj 2011 - 21:44 #2
Var et svar ;)
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2011 - 21:45 #3
Fungere rigtig godt her hos mig, med en mobilforbindelse. Designet er der heller ikke noget at pege på. Dog vil jeg nok pege på "Os" og dig! virker bedre hvis det var en mere formel kontaktflade.
Avatar billede larsrhk Nybegynder
24. maj 2011 - 22:02 #4
Flot og gennemført design.

Dog ligner portrætfotoet under 'omkring' noget der er taget med et mobilkamera.

Det vil være prikken over i'et at få en professionel fotograf til at tage nogle gode fotos.
Avatar billede Anvodk Nybegynder
25. maj 2011 - 14:43 #5
Tak for den mestendels dejlige respons, jeg sætter stor pris på alle former for feedback, da det er meget vigtigt for at give kunder den ultimative oplevelse på min hjemmeside! :)

Keep it coming!
Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
25. maj 2011 - 23:40 #6
Hej Anvodk

Det vil være et kæmpe plus, hvis du viser, at du også har erfaringer med at arbejde med kunder.
- Hvis du ikke har nogle kundeopgaver at fremvise lige nu, så tag en snak med folk i dit netværk om de mangler en hjemmeside, og så evt. giv de to første personer en gratis hjemmeside, så har du da noget at vise frem. ;)

Derudover fremhæv især også hvordan din fremgangsmåde er, kunder er altid interesseret i din proces.

Med venlig hilsen
Christina Bruun

www.cltb.dk
Avatar billede Anvodk Nybegynder
26. maj 2011 - 02:17 #7
Hej Christina.

Jeg vil se om jeg kan få nogle flere sider op i min portefølje i løbet af det næste stykke tid, og så må jeg jo bare lave noget for nogle venner og bekendte. :)

Hvad tænker du på når du siger kunder er interesserede i processen? Er det selve udviklingen af hjemmesiden eller mere i forhold til hvordan kundens ønsker er med til at have indflydelse? Hvis du ville uddybe det ville jeg blive meget glad. :)

Mvh. Andreas Voss
www.anvo.dk
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2011 - 12:14 #8
Hej Andreas Voss

Det er en meget professionel hjemmeside, du har fået skabt. Designet giver et præg af noget storslået og professionelt; du har ramt godt med farverne generelt. Der er lidt småting på siderne:

Forside
Det er godt, at du har en lille tekstlinje, der fortæller, hvad hjemmesiden handler om. Så er man med fra start. Twitter-indlæg som nyheder virker umiddelbart fint.
Din billedeserie fungerer lidt underligt; når et billede fade'r ud og et nyt skal frem, så hopper den af og til, da det første billede forsvinder, før det nye er på plads. Det er i hvert fald noget jeg oplever, og især første gang jeg åbnede hjemmesiden, hvor billederne ikke var helt færdig-load'ede, før slideshowet startede.
Men noget andet: Hvad har du de billeder for? Det ser jo fint ud, men hvad skal de vise? Hvad er JudgeMe? Man kan ikke klikke på dem, og teksten derpå er næsten ulæselig. Hvis det er et slideshow over de hjemmesider, du har lavet tidligere, så bør det måske fremgå af en lille overskrift. Og meget gerne med et link - måske bare et link til portefølje-siden. Men ideen er god.

Portefølje
Lækkert, så simpelt det er. Det er et superflot design, og præsentationen af hjemmesiderne er upåklagelig. Det er smart, at billederne viser en computerskærm, hvorpå hjemmesiden ses.
En ting, jeg synes, jeg mangler, er dog et link direkte til disse hjemmesider. Og så skal du passe på, at de billedudsnit, du bruger til at præsentere hjemmesiderne, ikke bare viser twitter og facebook men faktisk viser det essentielle, måske logoet og titlen. Hvis der er tvivl om, hvad overskriften er, må man jo skrive den som tekst over billedet.

Ydelser
Jeg synes måske, at farverne er lidt for ensformige og kraftige her. Systemet er jo godt nok, men det er trættende at læse så meget hvid tekst på pink baggrund. Måske skulle du lægge hovedet i blød med denne side for at finde et fedt design, der kan give et andet præg.
Hvis muligt, så sæt et billede eller andet tekst-brydende ind i de store tekstklumper du har her.
Jeg tror, det ville være smart, hvis du udviklede denne foldeud-rullegardin-menu til, at et åbent felt lukker, når et nyt felt åbnes. Eksempel: http://jqueryui.com/demos/accordion/
Derudover skal du have nogen til at rette dine tekster for tegnsætningfejl og sprogfejl.
Desuden virker ordet ydelser lidt specielt... Hvad med "Løsninger" eller "Opgaver" eller lignende?

Omkring
I den skæve tekst i toppen kan du åbenbart ikke skrive "æ". Lidt ærgerligt.
Genialt med kerneværdierne udpenslet. Ser godt ud.
Dit billede bør du få taget mere professionelt og muligvis sætte en ramme omkring.
Citatet fra dig selv, kan du med fordel sætte i kursiv.
Også på denne side skal du have rettet sproglige fejl.

Kontakt
Flot og simpelt. Igen fedt med kasserne til højre, hvor du enkelt og ligetil udpensler nogle nøgledata.
En smart måde at lave formular-validering på. Denne side er perfekt!

Generelt bør du lave alle siders title-tags lidt om, så sideoverskriften står først - ellers kan man ikke se sideoverskriften i fanebladet, da der er al for meget tekst.
Har du ikke mulighed for at lave et egentligt logo?
Jeg tror virkelig, at du har gang i noget godt her. Det vil du få stor succes med. Og mine rettelser og forslag er jo småting, fordi det meste bare er på plads.
Held og lykke med det.