Avatar billede Helbo-DK Juniormester
23. maj 2011 - 21:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fra PC til iMAP

Hej Eksperter

Fra juni skifter jeg fra en hjemmebyget Gamer-PC til en fantastisk iMac 27" (den nye 2011-model). Jeg har ikke haft MAC før, men skal bare prøve noget nyt.

Det jeg søger, er personer som er gået fra PC til MAC, og hvad oplevelserne har været (negative og/eller positive?).

Jeg bruger pt. min computer rigtig meget til Adobe Photoshop CS5 og Dreamweaver CS5.

Takker på forhånd.
Avatar billede wanze Nybegynder
23. maj 2011 - 23:11 #1
Hvad vil du vide? Jeg skiftede til Mac for et par år siden og kunne ikke drømme om at gå tilbage til Windows.

Førhen var Macs jo det man skulle have, hvis man var designer, og da både Adobe CS5 er lavet til OSX vil du næppe opleve problemer i den forbindelse.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
24. maj 2011 - 18:11 #2
@wanze

Det jeg søger, er hvad personer som er skiftet fra PC til MAC, synes om forskellen, og om de vil skifte tilbage igen.

Som du skriver, så smutter du ikke tilbage til PC igen, og det var netop det jeg søgte :D

Og ja, jeg bruger Adobe CS5-programmer, og har derfor hørt fra mange, at MAC er suveræn til dette...
Avatar billede MortenBoye Juniormester
11. juni 2011 - 21:26 #3
Har haft, i kronoligisk rækkefølge:

1: Pc.
2: Mac.
3: Mac.
4: Mac.
5: Mac.
6: Mac.
...Og lige nu har jeg sørme TO Macs. ;)

Mac ER bare bedre. ...Dog er det dog et faktum at spil er bedre på pc, set over en bred kam. ...Man så kan man jo bare køre dualboot via bootcamp. :)

Nåja, mac er bedre end pc. Punktum.

/flamebait