Avatar billede MegetVred Nybegynder
22. maj 2011 - 17:26 Der er 6 kommentarer

Onlinespil

hej alle

jeg har et problem med at spille online, og har prøvet at få hjælp fra TDC uden held. jeg spiller warcraft over battlenet. problemet er så at hver gang jeg går ind i et spil og det starter går det galt. min pc kan ikke få forbindelse og 1 min prøver den så uden held for derefter jeg bliver disconnected. min forbindelse fejler ingen ting, da jeg samtidig kan surfe. jeg aner virkelig ikke hvad det kan skyldes. min pc er rimelig ny omkring 3 måneder. håber der er nogen der kan hjælpe.
det er ikke mig der creater spillene
på forhånd tak Metehan
Avatar billede kimtheman Novice
22. maj 2011 - 17:34 #1
Det må være en firewall eller din router der spære på den port spillet køre på. Du kan helt sikkert læse mere på deres support warcraft side
Avatar billede dennisml Nybegynder
22. maj 2011 - 17:41 #2
har du et virus program, kan du sætte det i "game mode" så burde det virke
Avatar billede Blueeyez Mester
22. maj 2011 - 17:42 #3
Hvilket sikkerhedsprogrammer bruger du? Altså firewall/antivirus mm?
Avatar billede MegetVred Nybegynder
22. maj 2011 - 17:43 #4
hmm.. kører med Avast antivirus og den er på Game-mode så det burd eikke vøre det.
Avatar billede MegetVred Nybegynder
22. maj 2011 - 17:55 #5
noget andet jeg har lagt mærke til er at min trådløse forbindelse faktisk falder rigtig meget når jeg er i spil, og derefter stiger den igen når jeg er ude. ved ikke om det har noget med at gøre. tdc mener det i hvert fald ikke.
Avatar billede kimtheman Novice
22. maj 2011 - 21:32 #6
Tjek nu op på de porte i firewall/ router..
Læs her:
http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=21015