Avatar billede lokefar Nybegynder
20. maj 2011 - 12:23 Der er 1 løsning

Live videomixer program der kan benytte Adobe Live Media Encoder

Jeg søger et live videomixer program til computeren der kan benytte Adobe Live Media Encoder således at livemixingen kan streames ud via. f.eks. Ustream.

Nogen der kender til et sådan?

Det er ikke noget krav at det er freeware det skal blot kunne ovenstående.

Jeg har forsøgt mig med Arkaos GrandVJ men kan ikke få det til at spille sammen med Adobe Live Media Encoder.
Avatar billede lokefar Nybegynder
23. juni 2011 - 12:03 #1
VDMX5 med syphon plugin til Jitter kan benyttes :)