Avatar billede mathiasmh Nybegynder
18. maj 2011 - 14:53 Der er 2 kommentarer

Netgear Readynas dou

Heysa Exsperten

Jeg har købt mig en netgear Readynas Dou
mit Problem kommer så ved at jeg skulle registre den på deres hjemmeside og så går deres sever ned.

så hverkend mit nye brugernavn og password eller det gamle virker nu ?

jeg har hørt man kan reset sådan en så man skulle kunne bruge det gamle password og bruger nanv men kan jeg ikke lige se mig ud hvad, hvordan man gør?

og netgear har kun svensk support og forstår jeg ikke lige så meget af..
Avatar billede abc-2000 Nybegynder
25. maj 2011 - 01:20 #1
Så trykker du bare tilbage, og udfylder felterne igen og prøver igen?
Avatar billede hanzelanz Nybegynder
26. maj 2011 - 09:40 #2
Der sidder et lille hul bag på hvor du kan resette den. Sørg for nas'en er slukket. Tag en knappenål eller andet og hold ind på resetknappen, tænd for nas'en og hold stadigvæk knappen inde de næste 30 sekunder.

Det resetter alt på den.