Avatar billede bommerskald Nybegynder
18. maj 2011 - 10:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Upload af filer

Jeg savner et sted, hvor man kan uploade filer til på nettet, og hvor en lukket kreds kan hente dem. Det må gerne fungerer sådan, at der er en form for mappestruktur og der gives adgang via en kode. Håber der er nogen, der kan anbefale et godt sted.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
18. maj 2011 - 10:51 #1
Hvad med Dropbox? Har ikke lige sat mig så meget ind i det. Har bare hørt meget om det :o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. maj 2011 - 11:03 #2
Dropbox er perfekt til det. Man får 3 GB, tror jeg det er,  på deres gratisversion. Ellers kan du betale og få betydeligt mere.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
18. maj 2011 - 11:18 #3
Det kan også bruges fra din smartphone af. Så kan du ligge dine billeder og filer, osv osv fra din iPhone (fx) lige direkte ind i din Dropbox. Super fedt lavet :o)
Avatar billede bommerskald Nybegynder
18. maj 2011 - 12:05 #4
Hvordan putter jeg så en kode på, så det er kun er de udvalgte der kan se mine filer?
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
18. maj 2011 - 12:20 #5
Ved jeg som sagt ikke om man kan. Men mon ikke man kan det. Prøv at kigge lidt på det? :o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. maj 2011 - 12:21 #6
Det gør du når du opretter mappen. Men kig på det i stedet for at komme med en masse spørgsmål, FØR du har kigget på det.
Avatar billede bommerskald Nybegynder
18. maj 2011 - 15:23 #7
Ok, tror at jeg har fundet ud af det. Nu vil jeg så gerne give point, men det tør jeg ikke spørge om, hvordan man gør ;-) Så jeg må søge og finde..., men tak for hjælpen
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. maj 2011 - 15:33 #8
Du kan også bare vove ;o)

Du beder lilleUdvikler om at lægge et svar, og accepterer hans svar og ikke dit eget.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
18. maj 2011 - 22:09 #9
Her kommer der et svar :o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. august 2011 - 17:14 #10
Er ved at gå mine spørgsmål igennem, og ser at der ikke er lukket her. Har du fået svar på dit spørgsmål, luk da venligst spørgsmålet, ved at afgive point til dem der har været med til at løse dit problem. Jeg selv samler ikke på point, så er det mig der har hjulpet, læg da selv et svar og accepter det.

OBS. Dette er en copy/paste meddelelse, så er der nogen der af en eller anden grund, føler sig stødt, undskylder jeg ;o)