Avatar billede mikaelch Novice
17. maj 2011 - 19:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

billige server hosting til wordpress hjemmeside hvad er bedste

jeg leder efter en billige wordpress hosting der gerne må kunne udvides

lige nok med 20 gb plads lige nu men man skal kunne tilkøbe ekstra GB

Trafik kommer nok ikke lige nu over 100 GB om måneden men skal kunne udvides når det stiger

surfttown har jeg set man kan få 20 GB til 79 kr om måneden er det en god server , har været hos dem før med min hjemmeside www.stripdanmark.dk kørte lidt frem og tilbage supurt min webmaster havde problemer men nuværende som jeg snakker med nu , siger de er ok

hvad mener i er det bedste sted ?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. maj 2011 - 20:02 #1
med den trafik skal du oppe dig, og ofre lidt mere, så dine læsere gider vende tilbage - ellers taber du det hele i opstart. Tro på det - eller drop idéen
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. maj 2011 - 20:04 #2
Jeg vil sige, de billige webhoteller, lider ofte under pressede server til tider.
Jeg har haft kendskab til flere webhoteller hosted hos one.com og surftown.dk, som har været pressede, når klokken rammer efter aftensmaden.
Så er det åbenbart der folk begynder at surfe, udvikle hjemmesider etc.
Så skal du have noget seriøst op og køre, så overvej egen server eller evt. en hosted server.
Dermed har du billig GB og det eneste du betaler, er trafik og selve hostingen.
Avatar billede JC73 Nybegynder
17. maj 2011 - 20:29 #3
Jeg har en del hjemmesider kørende, og mit valg faldt på det amerikanske firma www.hostmonster.com . Her får du UBEGRÆNSET trafik, INGEN grænser på GB, INGEN begrænsninger på antal af domæner og meget mere. Hvis du kan leve med at det ikke er muligt at hoste et .dk domæne, så får du frie tøjler for kun $5.95 per måned. Jeg har aldrig oplevet pressede forums etc. og de har det fedeste kontrolpanel jeg har set til dato. Det er slut med selv at rode rundt i databasen og uploade via ftp. 1 klick + valg af installationsmappe og du er i gang med eksempelvis WordPress elle et phpbb3 forum for blot at nævne nogle af de muligheder der er.

Jeg har før brugt danske udbydere som cliche.dk, one.dk og surtown.dk, uden at have været fuldt tilfreds. Nu nyder jeg bare min frihed til at gøre hvad jeg vil med mine sites.

Det skal også lige nævnes at hvis du får problemer med hackere eller andre problembørn, så er amerikanske firmaer ikke så kedelige som de danske, du har nemlig fuld adgang til alle log filer der viser hvem og hvornår de har været på.

Hvis jeg husker rigtigt så tilbyder de domæner med prefix: .com, .us, .net, .org, .info, .biz, måske flere, men det er dem jeg lige husker på stående fod.
Avatar billede mikaelch Novice
17. maj 2011 - 21:01 #4
så billigt behøves det ikke være men dandomain som jeg ligger lige nu hus vis jeg skal øge GB plads skal jeg op i over 1200 kr om måneden plus købe lidt trafik

tænkt bare lidt billigere når den skal udvides løbende der løber priser hurtigt op ad over 10.000 kr om måneden.

kigget rundt ja priser forskellige meget, kan simpelthen ikke overskue markedet

grundet søgeord optimering vigtigt server ligger i Danmark det er en lille fordel med server så tæt som muligt som bruger
Avatar billede jakobdo Ekspert
17. maj 2011 - 21:09 #5
Hvad med TDC hosting?
De tilbyder VPS løsning.
Avatar billede mikaelch Novice
21. maj 2011 - 11:57 #6
det skal være linux server

skal kunne klare mange wordpress plug in

ved ikke om det skal være et stort webhotel eller vps
Avatar billede gustav1994 Nybegynder
22. juli 2011 - 10:43 #7
Jeg ville tage et kig på en VPS server i Tyksland. Her er prisen fantastisk tag f.eks. et kig på Giga-international.com.

Deres trafik-grænser er også kæmpe store.
Avatar billede bridgefarm Nybegynder
22. juli 2011 - 11:56 #8
Det er kun 1 ting at sige..

Hetzner.de

Hvis man er villig til at betale -  217,5 pr- måned så er der en detikeret server. - der er også VPS'er der starter på 7,90€ (60,-)

Jeg er selv hostet der, og har været det i over 4 år. Har aldrig haft noget at udsætte på dem.
Jeg kører selv med en af deres rootservere nu. det er under ½pris af hvad jeg kan få det samme til i DK. Og kvaliteten fejler bestemt ikke noget.
Avatar billede mikaelch Novice
21. august 2011 - 23:03 #9
håber ok valgt meebox.net altså ingen af jeres forslag , men takker for forslagene
Avatar billede mikaelch Novice
21. august 2011 - 23:03 #10
lukker desværre