Avatar billede speedpete Nybegynder
17. maj 2011 - 15:18 Der er 1 løsning

Sharepoint 2010: autoamatisk deploye custom login til flere webapps/sites

Hvordan laver man en autoamatisk udrulning af en login-side til flere sites på en gang?

Vi har en custom login-side til SharePoint, og kan også godt finde ud at lægge den ind på hver webapp (C:\inetpub\wwwroot\wss\VirtualDirectories\...), men hvordan laver man (f.eks.?) en .wsp, som kan gøre det automatisk, evt vha en config-fil som angiver stierne til wepappsne?

Vi kan også godt finde ud af at deploye et VS2010 Sharepoint-project til SharePoint når VS og SP er på samme maskine (så ryger det jo bare ind i C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Web Server Extensions\14\TEMPLATE).

Iogmed loginsiden bruger AD-provider, skal der ændres i web.config for hver webapp, og det tror vi nok kan håndteres ved at lave en Feature og bruge dens EventReceiver til det; det er der vist ikke de store ben i...

Jeg er en SharePoint-amatør, så måake er dette nemt, men jeg kan dæleme ikke finde ud af det. Altså, kort fortalt: Hvordan laver man en autoamatisk udrulning af en login-side til flere sites på en gang?
Avatar billede speedpete Nybegynder
16. juli 2011 - 10:25 #1
lukker