Avatar billede mogj Nybegynder
16. maj 2011 - 20:47 Der er 3 kommentarer

Flytning af ringetone

Jeg har en Nokia 6220 Classic mobiltlf., hvor jeg har en ringetone som oprindelig er en signal/kalendertone - den hedder clock alert 1.aac - den ligger under indstillinger/tlf.indstillinger/generelt/tilpasning/toner.

Nu vil jeg gerne have den over i min Nokia 2730 Classic, men jeg synes ikke der er mulighed for at videresende eller kopier den.

Jeg ved ikke om jeg kan se nogen steder om den har et "navn" ud over clock alert, så jeg måske kunne google den.

Håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2011 - 21:04 #1
Avatar billede mogj Nybegynder
16. maj 2011 - 21:37 #2
Jo, det har jeg prøvet, men jeg synes der er mange forskellige under clock alert 1 og jeg får ikke mulighed for at høre dem inden jeg downloader og når jeg så har downloaded, har jeg ikke noget program der kan åbne en aac fil.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2011 - 22:18 #3
Windows media player virker fint til aac filer her.