Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
15. maj 2011 - 13:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med sli ?

Har lige købt mit nummer 2 GTX 460 og vi køre sli. Men jeg kan ikke få min driver til at virke... Jeg har sat kortet i og min pc kan godt finde grafikkortet og jeg kan også se grafikkortet inde i Nvidia Kontrolpanel. Men jeg kan ikke aktivere sli.

Jeg har prøvet at finde nogle guides og har fundet den her.

http://www.slizone.com/object/slizone_sliAA_howto2.html

Hvis jeg går ind og kigger i mit kontrolpanel så ser der sådan her ud

http://img827.imageshack.us/img827/9201/qwerqwerqwreqwerqewr.png

Jeg forstår ikke hvorfor ?

Og ja jeg er 100% sikker på at min pc understyret sli :)

Giver 200 point hvis der er en der kan hjælpe :)

Vinkel
Avatar billede noltus Novice
15. maj 2011 - 14:24 #1
Hviket bundkort har du,har du sat sli bridge på ?
Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
15. maj 2011 - 15:31 #2
Mine specs...

GIGABYTE-X58A-UD3R
Intel® Core™ i7-920 Processor
6 Gb Kingston DDR3 - 1333 mhz

Og ja har jeg :) kan man enlig vende den forkert ?

vinkel
Avatar billede Flagstng Nybegynder
16. maj 2011 - 16:23 #3
Jeg kan ikke huske hvor henne det er, men du skal ind og rode i nvidia kontrolpanel. Den første drop-down menu med 3D indstillinger kan du vælge om det skal køre seperat eller SLI. Hvis du har et tredje kort der er anderledes end de andre kan du også indstille dette, sådan at det er dedikeret til Phys-x
Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
07. december 2011 - 11:04 #4
der kom ingen svar