Avatar billede cayenne Nybegynder
15. maj 2011 - 11:47 Der er 1 løsning

Iweb via mobileMe

Jeg skal lave en 2-delt site med iWeb, hvor domain filen/filerne skal ligge på mobileme, så flere kan redigere fra forskellige steder.

Det er egentlig samme site, men en del af sitet skal være låst med password og skal indeholde billeder.

Først havde jeg begge dele af sitet i 1 domainfil, men da den fyldte over 500 MB blev den simpelthen for stor at opdatere. Så delte jeg den op i 2 domain-filer, én med den åbne del af sitet og én med den lukkede. Men så sker der åbenbart det, at den sidst opdaterede del lægger en referencefil i domæneroden, så der peges på den. Og det duer jo kun, hvis det er hovedesitet, der sidst er udgivet.

Mit spørgsmål er så egentlig bare: Har jeg overset en oplagt løsning eller hvordan gør jeg det her bedst ?

Jeg SKAL bruge iweb og mobileme!
Avatar billede cayenne Nybegynder
12. oktober 2011 - 07:06 #1
Jeg lukker sp.