Avatar billede novo1 Nybegynder
14. maj 2011 - 22:31 Der er 2 kommentarer

Problem med højreklik i 'Start' og 'Alle programmer'

Jeg har problemer med at bruge musen i 'Start' og 'Alle programmer' listen.

Ingen af stederne kan jeg højreklikke (for f.eks. at omdøbe). Menuen viser sig ikke.

Desuden kan jeg i 'Alle programmer' listen ikke flytte genvejene op og ned, som man skal kunne. Når jeg klikker på et program navn, viser den der lille sorte streg (man kan følge med øjnene så man kan placere genvejen hvor man vil) sig overhovedet ikke.

Jeg har netop geninstalleret Windows (helt forfra efter Killdisk osv.). Lige efter at Windows var installeret havde jeg ikke disse problemer. De er begyndt på et eller andet tidspunkt under download af en masse Windows opdateringer.

På forhånd tak.
Avatar billede novo1 Nybegynder
14. maj 2011 - 23:36 #1
Håber meget der er nogen som kan hjælpe med dette.
Avatar billede collin Nybegynder
18. maj 2011 - 11:31 #2
Det kunne lyde som gruppe politiks konfiguration spørgsmål. Er det XP prof du kører? Og er din konto admin? Prøv at skrive gpedit.msc i 'Kør' feltet og hvis consollen dukke op kan du sandsynligvis finde de rigtige nøgler at 'tweake' ved der. Ellers kunne Microsofts TweakUi fra http://download.microsoft.com/download/f/c/a/fca6767b-9ed9-45a6-b352-839afb2a2679/TweakUiPowertoySetup.exe måske hjælpe.