Avatar billede big_ossi Nybegynder
14. maj 2011 - 12:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvem levere internettet til amagerkollegiet

Hej Exper

Jeg prøver at finde ud af hvem der levere internettet på amagerkollegiet.

Har en ven som bor der ude og de har ikke haft internet siden torsdag.

Han er lige flyttet til og ved ikke hvem der er leverandør og hvor man ringer hen for at fejlmelde.

Jeg har søgt på nettet og kan ikke finde nogle linkt til en internet leverandør. Deres website er også nede så der kan heller ikke findes hjælp.

Er der nogle af jer der ved hvem der er leverandør eller hvor man skal gå hen og fejlmelde nettet der ude ?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
14. maj 2011 - 12:59 #1
Det plejer at være Arrownet, som der ( desværre ) levere internettet til den slags beboelsesområder.

http://www.facebook.com/group.php?gid=2348516987

Du kan se kontakt oplysningerne til deres kontor på denne side, hvis du sender en e-mail til deres kontor, så må de kunne svare på spørgsmålet, om hvem der levere internettet til dem.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
14. maj 2011 - 13:32 #2
Arrownet er da opkøbt at TDC (Yousee).

domænet arrownet.dk peger på danskkabel tv.

Og der er ingen drift info at finde og de åbner først mandag igen.
Avatar billede ksoren Nybegynder
14. maj 2011 - 14:12 #3
Ved at bruge googles cache kan du se kontaktoplysninger til deres netværksgruppe