Avatar billede starofdk Nybegynder
13. maj 2011 - 14:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

fejlkode 80048821

Hejsa

Min windows live messenger vil ikke logge på mere, jeg får denne fejlkode: fejlkode 80048821

Jeg har intet ændret eller gjort. Det er bare kommet, og har stået på i snart en uge nu...

nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Blueeyez Mester
13. maj 2011 - 14:36 #1
Koden betyder at enten er dit brugernavn eller kode skrevet forkert, enten så prøv og log på hotmail.com eller genskriv brugernavn + kode og så prøv igen ;)
Avatar billede starofdk Nybegynder
13. maj 2011 - 14:54 #2
Jeg har prøvet at skrive kode og brugernavn mange gange. Det er ikke forkert.

Emailen er ikke en hotmail, men min egen: jesper@starzoo.eu

Jeg har også prøvet at nulsætte password, det vil den ikke
Avatar billede Blueeyez Mester
13. maj 2011 - 15:46 #3
Så vil jeg mene det kunne være dem du har oprettet den ved der har fejl i deres system? Du kan os prøve og logge på msn fra en anden pc og se om det gør en forskel for enten så er det brugernavn/kodeord eller os er det der hvor du har oprettet den der er fejl ved...
Avatar billede starofdk Nybegynder
13. maj 2011 - 16:47 #4
Det er en msn jeg har brugt i flere år - uden problemer

Har prøvet på anden computer - Samme besked :(
Avatar billede Blueeyez Mester
13. maj 2011 - 16:53 #5
Så kan det være brugeren er slettet, men svært og sige..  skønt du har brugt den i nogle år betyder ikke at du ikke kan miste den eller glemme kode eller andet, vil foreslå dig at kontakte dem du har lavet den ved eller logge på ved dem og se om du kan komme ind ved dem...
Avatar billede iJonas Nybegynder
13. maj 2011 - 21:30 #6
For nærsmte hjælpt tror jeg du skal tage et kig på http://msn-errors.blogspot.com/2007/01/error-80048821.html Håber det kan hjælpe
Avatar billede starofdk Nybegynder
06. juni 2011 - 20:09 #7
Jeg kan stadig ikke komme på msn, har prøvet alt udover at formatere computeren
Avatar billede Blueeyez Mester
06. juni 2011 - 21:32 #8
Kan du logge på hotmail?
Avatar billede starofdk Nybegynder
22. juli 2011 - 18:22 #9
intet hjalp. har opgivet