Avatar billede larsini Seniormester
13. maj 2011 - 09:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke gå på Eksperten.dk fra min Win 7 PC

det har jeg ellers aldrig haft problemer med. Jeg har slettet browserdata. Når jeg taster eksperten.dk i adresselinien kommer jeg direkte til eksperten/bruger/opdater hvor jeg får at vide at min profil ikke er klar til brug på eksperten.dk og herfra kan jeg ikke komme videre!!!!
Avatar billede nothin Nybegynder
13. maj 2011 - 09:26 #1
Hvilken browser bruger du?
Avatar billede larsini Seniormester
13. maj 2011 - 12:35 #2
Sorry - det var dumt ikke at oplyse at jeg bruger explorer 9. Når jeg klikker på linket i den mail jeg fik efter dit indlæg ja så kommer jeg direkte til eksperten.dk/bruger/opdater og kan ikke komme videre - det er da mærkeligt !
Avatar billede larsini Seniormester
13. maj 2011 - 14:56 #3
har netop kørt CCleaner, det hjalp omgående - CCleaner er effektiv til at rydde op på disken - jeg lukker