Avatar billede ole8 Nybegynder
10. maj 2011 - 21:23 Der er 13 kommentarer

Canon usb-connection

hej

Jeg har tilkoblet mit kamera Canon til min computer.

I Enhedshåndteringen siger den at windows ikke kan starte denne hardware enhed fordi enhedens konfigurationsoplysninger er beskadede.

Hvordan kan jeg nu overføre mine billede fra mit kamera til min pc?

Tak
Avatar billede ole8 Nybegynder
10. maj 2011 - 21:24 #1
Håber nogen vil hjælpe mig. Billederne er fra min fars fødselsdagsfest og dem vil jeg rigtig gerne have overført.
10. maj 2011 - 21:34 #2
... i kategorien [Databaser] [Access] ???

www.eksperten.dk/spm/923362#reply_7683337 ->
Avatar billede ole8 Nybegynder
10. maj 2011 - 21:35 #3
Jeg vidste ikke ellers, hvor den skulle være.

Håber du, vil hjælpe..
Avatar billede ole8 Nybegynder
10. maj 2011 - 21:35 #4
Jeg vidse ikke, hvor den ellers skulle være
Avatar billede milter Ekspert
10. maj 2011 - 21:37 #5
Hvad tror du, din far vil sige, hvis det lykkes dig at få det til at virke? Mon ikke, han vil sige "Tak!", når han ser dem.

På samme måde kan det lille ord tak bruges i et forum som dette.

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ole8
Avatar billede ole8 Nybegynder
10. maj 2011 - 21:42 #6
tak
Avatar billede ole8 Nybegynder
10. maj 2011 - 22:06 #7
vil I ikke hjælpe? please :\
10. maj 2011 - 22:09 #8
Nærlæs ->

www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

(Gi' besked hvis der er noget du - stadig - er i tvivl om mht. princippet her på Eksperten.dk ? - selvom du har fået det at vide flere gange uden at reagere ?)
Avatar billede ole8 Nybegynder
10. maj 2011 - 22:21 #9
jamen jeg kan ikke lukke dem :(
kan du hjælpe her eller ej?
10. maj 2011 - 22:30 #10
Igen - Citat fra -> www.eksperten.dk/faq#faq-3-5

En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan belønnes med point. Du beder vedkommende, i en kommentar, om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points.

Igen - Citat fra -> www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

Nu fik jeg løst mit problem, er der mere jeg skal gøre?

Der er et par ting du bør gøre. Det første er at acceptere svaret. Den anden ene er at sige tak for hjælpen til de personer der har hjulpet dig eller prøvet på det.

Det tredje er at fortælle hvordan du fik det løst, og hvilken løsningsmodel der virkede. Grunden er at andre en dag kan få glæde af din løsning, men hvis det ikke fremgår af tråden hvad løsningen var, er der ingen andre der kan bruge det.

Det samme gælder hvis du selv finder svaret. Din (nye) viden kan være guld værd for den næste som oplever et tilsvarende problem.
Avatar billede ole8 Nybegynder
10. maj 2011 - 23:02 #11
okay det vil jeg gøre så
Men kan du hjælpe mig med dette her problem?
11. maj 2011 - 06:59 #12
Avatar billede kjeldsted Novice
10. juli 2011 - 16:19 #13
Kan vi få lukket spørgsmålet?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4