Avatar billede giplon Nybegynder
10. maj 2011 - 15:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

usb harddisk Samsing hx-d010ec kan ses i enhedshåndtering men ikke i "computer"

Hej Eksperter

jeg er lige skiftet fra win visa til win7 er meget glad for skiftet
dog kan min eksterneharddisk ikke ses af windows
jo i enhedshåbdtering hvor der står at at den fungerer ok selv om der ikke er nogen driver

jeg hat søgt efter driver til harddisken men uden held
og på samsungshjemme side påstår de at HD er kompertibelk med win7

whst do i do wrong

HD virker på andre pc også med win 7 vista xp
jeg har installeret alle win updates
mvh Giplon
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. maj 2011 - 16:13 #1
Hvad siger den i nDiskhåndteringen?http://imageshack.us/photo/my-images/826/eksempelphd.png/
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. maj 2011 - 16:14 #2
Diskhåndteringen Har den et drev bogstav?
Avatar billede giplon Nybegynder
10. maj 2011 - 21:48 #3
hej poko1
den kan slet ikke ses der, kun i enhedshåndtering hvor jeg kan se den under (diskdrev)
jeg hat forsøgt at (opdaterer drivere)men (windovs har bestemt at min driver er ok) jeg kan ikke se hverken størrelse (2T) eller partitoner

hvordan sætter jeg et skærmdump ind ? så kan jeg sende et billede
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. maj 2011 - 22:13 #4
Gem dit billede et sted hvor du kan hente det åben ImagaShack tryk på media upload browse hvor det ligger og upload det når det er oppe kopierer du url herind.
Avatar billede giplon Nybegynder
18. maj 2011 - 10:41 #5
Hej Poko

det lykkedes
jeg afinstallerede driveren i enhedshåndtering og satte disken til igen så fandt windows swlv driveren denne gang ;-)
Avatar billede giplon Nybegynder
18. maj 2011 - 10:42 #6
tak for hjælpen
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. maj 2011 - 11:37 #7
Ja velbekomme med dine Point:-)