Avatar billede Budha Nybegynder
10. maj 2011 - 14:02 Der er 2 kommentarer

monitor sat til laptop

Hej folkens jeg har en parckard Bell Easy note lj71,som er en ret kraftif computer jeg brugerntil at game på det er en 17 tommer som jo er ret stor af en bærbar at være men det er bare ret lille at game på så jeg har købt mig en 23 tommer samsung Led skærm men problemet er at jeg ikke ka fylde hele billedet på min nye skærm når jeg bruger hdmi, det fint med vga, men jeg vil jo gerne have den bedst mulige oplevelse af skærmen så jeg har brug for hjælp

Her er der lige et link til skærmen-->
http://www.samsung.com/hk_en/consumer/computer-peripherals/monitors/consumer/LS23B5HVFH/XK/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification&subsubtype=50-series
Avatar billede Blandy Praktikant
10. maj 2011 - 14:22 #1
Har du prøvet auto ajustment på skærmen, og kig engang på grafikkortets instillinger om det passer. Tror det er skærmen der lige skal tilpasse sig signalet.

der er som regel auto knap på skærmen.
Avatar billede Zimson Nybegynder
12. maj 2011 - 21:40 #2
Ja, lyder realistisk. Når jeg bruger en anden skærm til at game, skal jeg lige konfigurere med NVIDIA's kontrolpanel. Der kan man justere det.