Avatar billede ravex Nybegynder
07. januar 2000 - 00:12 Der er 13 kommentarer

Kan i lide min side ??

hej alle kan i ikke lige tage en kigger ind på min side og se den.. og fortælle mig hvad i synes om den  :o)

og hvis i har en ide.. så vil jeg også gerne høre det ! :)

100 points for en god ide :) he he

Adressen : www.funet.dk

Mvh
Jimmy Egebjerg ( RaveX )

Avatar billede kirkeby Nybegynder
07. januar 2000 - 00:18 #1
siden er helt fin, men jeg synes bare du skal lave menuerne i frames så den ikke åbner siden helt forfra for hver ting man klikker på....

mvh Jesper
- Keep up the good work !  ;-)
Avatar billede kirkeby Nybegynder
07. januar 2000 - 00:20 #2
lav noget for det nye mobil net (WAP) det er totalt mange der søger efter det hverdag... :)

og lav måske en side med links til d2mac sider, da dette snart er dk´s mest besøgte sider....  :)
Avatar billede spacey Nybegynder
07. januar 2000 - 00:20 #3
Ja, det er den da.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2000 - 00:21 #4
Din side er kanon, og der er helt klart framtid i den, bliv ved med at bygge på den. Dine ideer og emne er kanon og matcher kanon sammen, det eneste jeg dog kunne falde lidt over er at din side er klistret helt op til toppen, det ser lidt uprofesionelt ud, her er min ide: sidt topmargin til 10 eller lign. det ville hjælpe! lidt ligesom eksperten... ellers er der så meget andet at sige, men bliv ved med at bygge på den, der er helt klart en fremtid i den.

karakter 11@13

mvh. mainframe
Avatar billede ravex Nybegynder
07. januar 2000 - 00:22 #5
JA man kunne nok lave noget jokes side til WAP... hmmm Tanke Tanke...
Avatar billede klas Juniormester
07. januar 2000 - 00:23 #6
glem wap. . . det vil jeg lave :)
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2000 - 01:23 #7
Fjong ravex jeg henviser til mit svar i spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=9272
Nu har du fået toppen af siden fyldt ud. Fint med et sådan banner.

Nu har du en karakter på 11 på 13.
Avatar billede stroehm Nybegynder
07. januar 2000 - 01:29 #8
det er i hvertfald en festlig side
:)
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
07. januar 2000 - 08:40 #9
Under virusinformation, skulle der ikke stå "funetinfo"? Der står "fuentinfo" (bare en lille detalje:-)).
Ud over det, så er jeg vild med den - jeg skal i hvert fald ind og kigge igen en anden gang.
Avatar billede htx98i17 Professor
07. januar 2000 - 11:29 #10
er jeg den eneste der synes at der er ALT for mange farver?
første indtryk fra mig, var at den virkede forvirrende, men jeg ved ik?
Avatar billede dar Nybegynder
07. januar 2000 - 19:46 #11
Du er faktisk ikke den eneste htx(må man kalde dig det?). Der er lidt mange farver.
Avatar billede webs Nybegynder
09. januar 2000 - 16:36 #12
Siden er flot, men måske lid mange farver...
Det er ellers iorden med de mp3 de er nogle ret sjove nogle imellem.

Jeg vender tilbage så jeg kan få lidt mere underholdning.. KANON side
Avatar billede maria Nybegynder
09. januar 2000 - 20:56 #13
Heeerligt !!!