Avatar billede klor Nybegynder
31. juli 2001 - 16:37 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

win98 hakker

Hej eksperter.
Jeg har det problem at min maskine holder lange pauser, ligemeget hvilket program jeg bruger.
Jeg har prøvet at lukke alle programmer der kører for at frigøre mere RAM men det hjælper ikke.
Hvad kan problemet være?
Avatar billede Beach Mester
31. juli 2001 - 16:39 #1
Har du prøvet en scandisk total og derefter en defragmentering af alle harddiske?

//B
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
31. juli 2001 - 16:53 #2
>>klor

Hakker den hele tiden? Eller er det kun en periode efter startup?

//htmlkrede
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. juli 2001 - 18:09 #3
Prøv at fjerne alle tmp filer fra c: - tøm skraldespanden og kør herefter en defragmentering!
Avatar billede -lucifer- Nybegynder
02. august 2001 - 04:41 #4
Den sidste udvej... FORMATER !!! så bliver din pc genoptimeret og den er som ny !