Avatar billede Zimson Nybegynder
06. maj 2011 - 21:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samsung SyncMaster 171s

Problem med Dual Monitor.
Jeg har i lang tid kørt med 2 skærme. Den ene er en ASUS vw222u 22" (1680*1050). Den anden var en gammel Philips brilliance 150p 15" (1024*768). Det virkede fint, men jeg var lidt træt af at opløsningerne var så forskellige. Derfor fik jeg fat i en Samsung SyncMaster 171s. En 17" med en opløsning på 1280*1024. Altså en meget bedre match. Troede jeg. Efter jeg har sluttet den til er farven blevet mærkelig. Jeg ville entelig gerne give et Screen-dump, men det er jo ikke selve billedet der fejler noget. Det ligner vandfarve på et papir der er blevet vådt. Der er nærmest "ringe" på skærmen. Jeg ved at skærmen virker. Jeg har prøvet med NVIDIAS probram til skærm indstillinger, og windows's Nogen der har prøvet noget lignende? Jeg ser frem til et svar.

Lidt praktisk info.
OS: Windows 7 Ultimate
Grafikkort: NVIDIA GeForce 8600 GT m/ 512 mb
Avatar billede max-payne Nybegynder
07. maj 2011 - 00:20 #1
Lyder som om din skærm har været for tæt på en magenet, f.eks en højtaler.
Avatar billede Zimson Nybegynder
07. maj 2011 - 11:30 #2
Tjo, det lyder realistisk (selv om jeg ikke kan mindes den har været i nærheden af en magnet/højtaler). Det underlige er bare at en halv times tid efter jeg havde skrevet indlægget blev skærmen normal. Men da jeg tændte computeren i dag, var den igen blevet underlig. Jeg syntes det er meget underligt.
Avatar billede Zimson Nybegynder
22. oktober 2011 - 18:45 #3
Skærmen er skrottet, og erstattet. Lukker spørgsålet.