Avatar billede blizduck Nybegynder
06. maj 2011 - 21:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Et langt bip of to korte..

Ja du så rigtig :P
Det er min pc. Aspire 5920g 3 år, men her for nogle uger siden, da jeg skulle tænde den skete der noget sjovt.. Eller ikk..

Skærmen var bare sort. Selve computeren kørte fint, og kunne da også høre den kom ind på logindskærmen, men det var bare sort.
Lige efter jeg tændte den kom der så et langt bip og to kortere bip.

Jeg tror måske det kan være noget med grafikkortet, men vil lige være helt sikker, så skrev lige herinde før jeg går ud og køber en ny.
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2011 - 21:15 #1
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2011 - 21:18 #2
Ja der er vist problemer med grafikkortet eller bundkortet. Man kan ikke umiddelbart vide hvad, kun at bios ikke kan kontakte grafikortet.
Men prøv at tage kortet ud og pres det godt i igen, det kunne jo være det ikke sidder helt godt?
Avatar billede 220661 Ekspert
07. maj 2011 - 08:27 #3
Enig i #2.
Har en pc hvor jeg får denne fejl. Da den først startede med det fik jeg BSOD når jeg surfede på nettet. Fik ikke BSOD når vi spillede på pc, og det synes jeg var mærkeligt. Så i vores tilfælde er det sikkert et kommunikations problem mellem grafik kort og bundkort. BSOD forsvandt dog efter en geninstallation af Windows, og pc fungerer ellers okay nu. Så den kan godt køre med fejlen den giver.
Avatar billede blizduck Nybegynder
07. maj 2011 - 17:17 #4
Vil det hjælpe hvis jeg siger.. Øøh.. Det der blå stik til at sætte en ekstern skærm til, heller ikk virker.. Stikket er blevet dårligere og dårligere indtil nu hvor skærmen bare er sort..
Avatar billede blizduck Nybegynder
07. maj 2011 - 17:20 #5
Nogen der oss ved hvordan man tjekker hvilke der passer til en 5920g?
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2011 - 12:42 #6
Jeg ved det ikke, siger dette link dig noget?
http://www.eksperten.dk/spm/937275
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2011 - 13:23 #7
Nu har jeg selv fundet ud af, hvad en Inver er for noget.
http://www.youtube.com/watch?v=PtoY1J91BEw&feature=related

Men prøv at kontakte en af de to brugere fra mit link i #6
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2011 - 21:08 #8
Rettelse Inver = Inverter.
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2011 - 20:03 #9
Dropper overvågning.
Avatar billede blizduck Nybegynder
05. juni 2011 - 00:55 #10
sdfvfs