Avatar billede mvrasmussen Nybegynder
06. maj 2011 - 09:22 Der er 4 kommentarer

Deaktivere mus indtil applikation er startet i Windows XP

Hej

Jeg har nogle touchscreens med WinXP som kører noget interaktivt præsentationssoftware -dette er sat til at starte op automatisk ved boot af maskinen.

Disse maskiner kan komme til at stå offentligt, så for at forhindre misbrug og hærværk så leder jeg efter en løsning

I det tidsrum det går fra windows er bootet til fullscreen- applikationen er startet (måske 30 sekunder) vil brugeren kunne trykke på elementer på skrivebordet, og forhindre at applikationen i at starte

Jeg søger en måde at deaktivere eller begrænse museinteraktion indtil mit program starter

Håber der noge der har de vise sten ;)

Mvh
Mads
Avatar billede marky_dk Nybegynder
06. maj 2011 - 10:28 #1
Avatar billede mvrasmussen Nybegynder
06. maj 2011 - 10:34 #2
Hej

Denne løsning har jeg kigget lidt til -dog vil det ikke rigtig holde vand da der stadig skal være adgang til at komme ud bag i systemet (til at opdatere applikationen osv) når man kobler et keyboard til og alt-tab'er ud
Avatar billede Vandreren Novice
07. maj 2011 - 15:26 #3
Avatar billede mvrasmussen Nybegynder
27. maj 2011 - 14:26 #4
Tak for svarene, men i mellemtiden er der blevet lavet et skift og projektet er nu forsøgt på Windows 7 (grundet problemer med at skaffe windows xp licenser)

Derpå virker disse applikationer ikke rigtigt ;/