Avatar billede Verdenshersker Nybegynder
05. maj 2011 - 09:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Jquery ajax problem

Jeg er løbet ind i et nyt problem... jeg vil gerne have scriptet til at kunne køre i tabsene Personbiler og Varevogne http://marc.wi13.ots.dk/bixen/index.php
hvordan gør jeg det ?
Min kode er sådan her indtil videre :)
http://marc.wi13.ots.dk/highlight.php?fil=./bixen/index.php
Avatar billede The_Buzz Novice
05. maj 2011 - 09:09 #1
Kører da vældigt fint der - i firefox ihvertfald.

Hvis dit ønske er at vise billeder når man holder mus over?
Avatar billede The_Buzz Novice
05. maj 2011 - 09:11 #2
Læste lige din kode igennem, dernede hvor der står (et par gange er det der).

class='bilbilled' src='billeder/".$row[billed]."'onmouseover='showImage(this.src);'

Skal du have lavet om til:
class='bilbilled' src='billeder/".$row[billed]." onmouseover='showImage(this.src);'

Det ville forhindre det at virke i IE ihvertfald.
Avatar billede Verdenshersker Nybegynder
05. maj 2011 - 09:12 #3
nej ikke billederne de er gode nok :) der ligger noget jquery i bunden af min kode som laver de knapper i siderne ud for hver bil og igår havde jeg et indlæg hvor jeg fik hjælp til at lave de to sidste knapper med kommentarer men hverken den til at redigere eller de 2 til kommentarer virker på de andre 2 tabs :)
Avatar billede The_Buzz Novice
05. maj 2011 - 09:15 #4
Verdenshersker: Du er nødt til at lære at definere problemet i spørgsmålet så :P

Jeg er faktisk ikke helt med hvad problemet er - selvom du lige har skrevet det...
Avatar billede Verdenshersker Nybegynder
05. maj 2011 - 09:18 #5
Jeg har noget Jquery scripts som kører på de knapper der er ud for bilerne i tabben vrag (det lille kryds blyanten og de to talebobler) de laver hver en form og krydset sletter den fra databasen jeg vil godt have de 3 forms til at kunne blive vist i tabsene Personbiler og varevogne ved hjælp af knappeerne også :)
Avatar billede Verdenshersker Nybegynder
07. juni 2011 - 11:36 #6