Avatar billede knudsovic Nybegynder
02. maj 2011 - 13:35 Der er 10 kommentarer

Problemer med iphone

Hej alle :)

Jeg har et træls problem med min iphone 3 gs.

Den har været med til fest og blev der sat i en ipod dock, dog ikke af apple mærke, men det har den gjort mange gange før uden problem, dog kommer der altid en meddelelse op omkring, at denne enhed ikke understøtter opladning.

nu er problemet bare, at den stadig tror, at den sidder i den ipod dock, for den bliver ved med at poppe op med meddelelsen om, at denne enhed ikke understøtter opladning og den kommer med 2 forskellige former for den meddelse og jeg kan ikke få det til at stoppe . jeg har haft den gendannet via itunes og nu har jeg givet op.

håber i kan hjælpe, eventuelt med et link til noget opdatering eller lignende

på forhånd tak Trine
Avatar billede Fero Nybegynder
02. maj 2011 - 13:41 #1
Prøv at pil batteriet ud og lad telefonen ligge nogle minutter, og derefter sæt batteriet i igen, og se om ikke det hjælper.
Avatar billede knudsovic Nybegynder
02. maj 2011 - 13:53 #2
Der må jeg lige være dum og sige, at jeg ikke har de evner til at pille et batteri ud af en iphone.
Avatar billede Fero Nybegynder
02. maj 2011 - 14:07 #3
Ja nu har jeg aldrig selv gjort det på en iphone, men det burde da bare være at pille bagbeklædningen af, og så sidder batteriet der. Ligesom da du satte dit simkort i.
Avatar billede knudsovic Nybegynder
02. maj 2011 - 14:14 #4
bagsiden skal ikke af, for at sætte simkort i og skruer man bagsiden af, har en iphone reperatør fortalt mig, at man gør mere skade end gavn, hvis man ikke er rigtig dygtig til sådan noget, så den må hellere blive på.
Avatar billede Sparrman Nybegynder
02. maj 2011 - 14:43 #5
Prøv at trykke knappen sleep/wake (knappen øverst oppe) ind, samtidigt med "home" knappen. Disse to skal du holde inde i ca. 10 sek. indtil telefonen restarter....

Man kan ikke fjerne bag cover/batteri fra en iPhone, ej heller sætte SD card i en sådan... Købt lukket og låst :-)
Avatar billede knudsovic Nybegynder
02. maj 2011 - 14:54 #6
Tricket med at holde de 2 knapper inde virker desværre ikke, det er lige afprøvet og det første den gør, da den tænder er at komme med beskeden om, at den ikke understøtter denne enhed.

Har i andre gode råd ?

er snart lidt træt af det :(
Avatar billede Sparrman Nybegynder
02. maj 2011 - 15:08 #7
Det kan så betyde, at din dock connector er defekt eller blot beskidt... Er det det sidste, kan du forsøge, at rense den med en gammel tandbørste (den skal være tør) og luft (spyt ikke i den)
Avatar billede knudsovic Nybegynder
02. maj 2011 - 15:17 #8
Det må jeg lige prøve mig frem med, for den virker fint nok, for jeg kan sagtens oplade den eller koble den til computeren, men der er så nok et eller andet der får den til at føle, at der hele tiden sidder noget.

Tak for det, rart der er nogen, der kan hjælpe :D
Avatar billede videnomkring Nybegynder
02. maj 2011 - 21:30 #9
Har du prøvet at nulstille/gendanne den i itunes?
Avatar billede knudsovic Nybegynder
03. maj 2011 - 13:40 #10
Som skrevet ovenfor, så er den forsøgt gendannet i itunes, men uden held.