Avatar billede CathrinePigen Nybegynder
02. maj 2011 - 08:35 Der er 1 kommentar

Salg af Knallert

Hej Alle.

Jeg ved ikke om det er muligt at besvare mit spørgsmål, men jeg ville høre om der var nogen der ville givet et kvalificeret bud på hvad man evt kan sælge en CPI Olevitti knallert til.

Den er vist omkring 10 år gammel, men den har ikke været brugt særligt meget. Det den har været brugt til har været at køre til og fra arbejde hvis der var dårligt vejr. Senere hen har den så været brugt lidt mere aktivt i et års tid.

Den har lige fået nyt styr fordi nogen forsøgte at stjæle den og den havde nogle problemer med at starten men T-hansen er ved at kigge på den, så det vil også blive lavet.

Jeg har set at ny prisen for sådan er vist 8,000,- kr, men jeg ved ikke hvor meget sådan en knalert falder i værdi.
Avatar billede Fero Nybegynder
02. maj 2011 - 08:38 #1
Hej

CPI er meget kendt for deres kvalitet. Eller dvs mangel på kvalitet :) Og når den er 10 år gammel, skal du nok ikke forvente meget mere end 1-2000 kroner for den.

Men prøv at sæt den til salt på dba.dk guloggratis.dk eller evt scootergalleri.dk