Avatar billede hobbittend Novice
02. maj 2011 - 07:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Windows Live Mail - hvor finder jeg mine kontakter

Hej.

Jeg har haft min pc til at gå ned, og har fået skiftet harddisk. Jeg har fået alle mine filer ud på en USB harddisk, som jeg nu prøver at lægge tilbage på den nye harddisk, så alt ligner det gamle.
Det jeg ikke kan finde er mine kontaktpersoner fra windows live mail. I hvilken sti burde jeg kunne finde dem og flytte dem til?
De skulle ikke være gemt på et windows live ID, da jeg ikke bruger det.

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. maj 2011 - 08:24 #1
Det kommer jo an på hvilket styresystem du har?
Avatar billede hobbittend Novice
02. maj 2011 - 15:16 #2
Naturligvis.. Havde ikke lige tænkt over at Live Mail nok kan køre på andet end windows 7 :) (kører windows 7 x64)
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. maj 2011 - 16:17 #3
Luk din USB op oppe i højre hjørne skriver du wab tryk ok så kommer der en del filer højreklik på wab og tryk på filplacering marker og kopier de filer der er i mappen og flyt dem til den tilsvarende mappe på dit nye drev.
Avatar billede hobbittend Novice
02. maj 2011 - 17:11 #4
Jeg fandt nogle ting i C:\Program Files\Windows Mail\  men det hjalp ikke umiddelbart at kopiere dem.
Hvad leder jeg efter??
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. maj 2011 - 17:47 #5
Du skal søge på din usb dongle ikke på C: drevet hvis du ikke har gemt filerne fra Programmer.så er de der ikke!
Hvis du stadig har den gamle disk burde du kunne hente dem fra den.
Avatar billede hobbittend Novice
02. maj 2011 - 19:17 #6
well sorry hvis det ikke gav nogen mening det jeg skrev...
Det var på USB'en jeg havde fundet tingene...
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. maj 2011 - 19:25 #7
Hvis du har gemt den mappe der hedder Brugere er der en mulighed at dine kontaktpersoner ligger under dit navn der er en mappe der hedder kontaktpersoner.
Avatar billede hobbittend Novice
02. maj 2011 - 19:40 #8
I den mappe ligger desværre kun en person med mit brugernavn...
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. maj 2011 - 19:47 #9
Så er mulighederne nok opbrugte.Med mindre du stadig har den gamle hd.
Avatar billede hobbittend Novice
04. maj 2011 - 19:42 #10
Er der nogen andre der måske kan hjælpe?
Avatar billede hobbittend Novice
02. juni 2011 - 12:27 #11
Jeg har opgivet...
Avatar billede jesicalbaby Nybegynder
13. juni 2011 - 01:43 #12
Hej
Mit navn er Miss jesical, jeg så din profil i dag og efter at gå igennem det, jeg fylder mere interesseret i at kontakte dig, vil jeg gerne have, at så send mig en mail på min e-mail-adresse via (jesicalduncan@yahoo.com) for mig at sender dig mine billeder og fortælle dig mere om mig. så herfra kan vi bevæge on.I vil stå klar til Deres svar på min e-mail-adresse above.thanks
jesical. via (jesicalduncan@yahoo.com)

Hello
My name is Miss jesical,i saw your profile  today and after going through it, i fill more interested to contact you ,i will like you to please send me an email at my email address via (jesicalduncan@yahoo.com) for me to send you my pics and to tell you more about me. then from here we can move on.I will be waiting for your reply on my email address above.thanks
jesical .via(jesicalduncan@yahoo.com)