Avatar billede salzringe Nybegynder
01. maj 2011 - 18:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

3,5 mm

hej jeg ville lige høre om der findes en ting der bare skal i pc'en der måske har 4-5 3,5 mm indgange så man kan sætte flere højtalere på ?
Avatar billede conz Juniormester
01. maj 2011 - 18:41 #1
Avatar billede tubber Juniormester
01. maj 2011 - 19:03 #2
Eller er det suround du leder efter så er det nok et andet lydkort du skal kigge efter
Avatar billede 220661 Ekspert
01. maj 2011 - 19:10 #3
Eller også skal det konfigureres om så det kan bruges til det.
På min pc bruges så den blå til baghøjttalere. Den grønne til de forreste højttalere, og den røde til Centreret/Subwoofer ud.
Dette indstiller jeg i "konfiguration af flerkanals lyd" i kontrolpanel. Kører Xp her.
Avatar billede salzringe Nybegynder
01. maj 2011 - 20:46 #4
Ja det er sådan en tror jeg.
Tror du den findes på en dansk side ? (-:
Avatar billede salzringe Nybegynder
01. maj 2011 - 20:51 #5
Altså med den der Belkin Rockstar kan man så sætte en i pc'en og så sætte flere foreskellige højtalere i ? (:
Avatar billede conz Juniormester
01. maj 2011 - 21:06 #6
#5
Ja det kan man, men det er jo selvfølgelig ikke surround sound, hvis det er det du leder efter.

Men efter at have søgt på Google efter navnet (Belkin Rockstar), var dette en af de første links: http://www.bj-trading.dk/bjshop/default.asp?pv=F8Z274EA&pn=Belkin&vare=282745&f=edbp
Avatar billede salzringe Nybegynder
01. maj 2011 - 21:12 #7
okay tak skal du/i have (-:
for i selv point nu eller ska jeg give ?
Avatar billede tubber Juniormester
01. maj 2011 - 21:45 #8
Betalyte skal ligge et svar, du markere så i boxen og trykker tildel point.

Eftersom det jo var ham der kom med det rigtige svar :)
Avatar billede conz Juniormester
01. maj 2011 - 22:12 #9
Hehe, tak for den tubber, og her kommer svaret salzringe =)