Avatar billede Dotdk84 Nybegynder
01. maj 2011 - 15:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problem med opstart af win 7

Hej

Jeg har en kammerat der har ved et uheld kommet til og slukke hans Stationære pc imens den opdatere så der er kommet en fejl i opstarten. Når den starter op vil den køre en reperation af opstarten det gør den også men kan ikke starte op alligevel så kan man køre den igen og starte forfra hvis man køre den igen og igen er der så en ende på det eller nogen der har en ide til hvordan man kan løse dette?

Martin
Skal siges spørgsmålet har været skrevet i et andet forum så prøver her i stedet.

Hej igen.
Nu har jeg prøvet og kan ikke få den til og starte hverken ved og gå ind i fejlsikret tilstand eller andre muligheder heller ikke ved og gendanne den til en tideligere punkt når jeg vil gøre dette kommer den med en fejl efter nogen tid. Kan jeg installere ny windows på maskinen og så få den til og beholde de andre programmer så den laver en .old mappe? problemet er manden er ordblind så er meget afhængelig af et program som han ikke kan få fat i sådan bare lige så var om jeg kunne finde det frem igen hvis den lå i .old mappen? ellers andere forslag?

Jeg har forsøgt og benytte de reparerings tools der var på win7 cden men uden resultat både memorey tool opstarts repair den blev fuldført men når den genstarter starter den op intil loadingen straks efter så genstarter maskinen. har prøvet genoprætningen på 2 forskellige punkter men kommer med en fejl når dne er ved og være færdig.
01. maj 2011 - 15:45 #1
Du kan godt lave en windows old mappe, dog vil jeg ikke mene at programmet vil virke efter reinstalltion, men er ikke sikker :) hvis du laver en windows .old skal du starte op på CD'en og vælge den skal lave upgrade i stedet for formatering :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. maj 2011 - 16:33 #2
Har du også prøvet den reparations mulighed der er når du kommer til instal?
Avatar billede Pihl123456 Nybegynder
01. maj 2011 - 17:21 #3
Sæt wd7 cden i og genstart den.
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. maj 2011 - 12:46 #4
Blev problemet løst??
Avatar billede Dotdk84 Nybegynder
09. maj 2011 - 14:00 #5
Både ja og nej. Denne løsning blev at jeg formateret den men der er bare opstået en ny
11. maj 2011 - 19:00 #6
hvad er det nye problem :)
16. august 2011 - 19:16 #7
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede Dotdk84 Nybegynder
19. august 2011 - 16:01 #8
Har fundet ud af det tak for folk som har postet