Avatar billede Bryder Nybegynder
29. april 2011 - 16:54 Der er 5 kommentarer

Windows mail problemer!

Hej. Jeg har efter at have instaleret explorer 9 med operativsystem vista,fået det problem at når jeg klikker på et link  som er sendt med mail så åbner det i office word hvilket jo ikke er så smart.
  Nogen som kan løse dette problem??

Mvh. Bryder
Avatar billede nippo Nybegynder
29. april 2011 - 17:56 #1
The answer to this problem is to make sure Internet Explorer is your default web browser in Windows 7. For some reason, a change was made in Live Mail that, if IE is not the default browser, mail links will only open in Word in offline mode.

Originalt fra kommentar på http://www.answers.microsoft.com/
Avatar billede Bryder Nybegynder
29. april 2011 - 18:30 #2
Tusind tak for rådet .Det hjalp
Avatar billede nippo Nybegynder
29. april 2011 - 19:58 #3
Så lidt ;)
Avatar billede Bryder Nybegynder
10. august 2011 - 21:10 #4
Hej. Jeg får en fejlmeddelse efter jeg har downloaded en ny version af free studio som jeg bruger til youtube download. Fejlen hedder  "download failed:video downloading error"
Nogen som kan hjælpe med sådan et problem.
På forhånd tak.
Mvh. Anders B.
10. august 2011 - 21:17 #5
Ref #4 <Bryder>: Hvad har det med denne tråd [Windows mail problemer!] at gøre ???
Du skal oprette din egen tråd med dit spørgsmål - med ALLE oplysninger...