Avatar billede it-interesseret Nybegynder
27. april 2011 - 08:58 Der er 1 løsning

Grundig mysqlcheck - har brug for lidt feedback

Hej alle

Jeg vil gerne køre et grundigt check på om alt vores db-data er korrekt, og så vil jeg også gerne optimere det bagefter.

Jeg har kørt denne kommando på en test-server:

"c:\Program Files\MySQL\MySQL Server 5.1\bin\mysqlcheck.exe" --user=root --password=xxxxxxx --check-upgrade --all-databases --auto-repair --check-only-changed --extended --use-frm --analyze --optimize --silent

Den ser ud til at køre det fint igennem, men mit spørgsmål er. Kan den godt køre det hele på en gang? Eller skal man kalde mysqlcheck-filen er flere omgange, f.eks. en time repair og en til optimize?
Avatar billede it-interesseret Nybegynder
03. juli 2011 - 11:34 #1
Lukker og slukker :-)