Avatar billede kris-d Nybegynder
26. april 2011 - 18:43 Der er 6 kommentarer

logitech g19 firmware crash lcd blinker

hej. jeg er den heldige ejer af et g19.

mit problem er nogle gange saa crasher drivern til mit tastatur. nogle gamge begynder lcd skaermen at blinke og firmwaren koere stadig huuuh, jeg naar lige at se logitechs logo paa skaermen saa gaar det i sort osv. naar det blinker saa virker g tasterne og alt som der ikke er paa et normalt tastatur ikke men kan stadig skrive.
selv om jeg slukker pcen saa er skaermen stadig taendt og blinker, jeg er noed til at pille stroemmen fra eller bliver dem ved.

haaber i kan hjaelpe mig
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. april 2011 - 19:01 #1
1. Afinstaller drivers/software. Gå ind på Logitech's hjemmeside og hent den nyeste version ( installer aldrig fra cd ).

2. Genstart din PC og sæt dine preferencer i Logitech LCD Manager.

3. Tjek om alt fungere. Hvis det stadigvæk driller, opret et indlæg om hjælp til at få renset systemet for spyware/malware.

4. Hvis det stadigvæk ingen effekt har, kontakt Logitech's kundeservice.
Avatar billede kris-d Nybegynder
26. april 2011 - 19:13 #2
12 er proevet

3 har installeret nyt windows

men ellers tak for hjaelpen
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2011 - 20:50 #3
Enig i pkt. 4.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
27. april 2011 - 05:06 #4
Så er jeg blank, det kan selvfølgelig også være kommunikationsbrist mellem LCD skærmen og vekselstrømsadapteren som får den til at blinke. Jeg ville nok teste det i en anden usb port, hvis det heller ikke virker ville jeg teste det på en helt anden computer. Hvis det heller ikke virker dér ville jeg nok kontakte logitech og få det byttet inden de 2 års reklamationsret udløber.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2011 - 07:44 #5
Der er faktisk 2 års garanti :)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
27. april 2011 - 10:07 #6
Mener nu stadigvæk at han bør prøve Keyboardet på en anden PC/ evt. prøve alle USB portene, nogle gange kan det være den slags småting som driller. Ellers har Logitech en yderst fornem kundeservice.